یک مورد مثبت کرونا هم زنگ خطری است، مبتلایان جدید هرمزگان بدون علامت هستند

به گزارش اخذ ویزا، خبرنگاران/هرمزگان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در شهرستانی که طی یک هفته تا ده روز قبل، مورد مثبتی از کرونا ویروس وجود نداشته، شناسایی حتی یک مورد مثبت زنگ خطری برای ماست.

یک مورد مثبت کرونا هم زنگ خطری است، مبتلایان جدید هرمزگان بدون علامت هستند

دکتر حسین فرشیدی در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه در استان هرمزگان شهرستان های بشاگرد، سیریک و بوموسی بیمار کرونایی ندارند، اضافه کرد: با شناسایی بیماران بدون علامت زنجیره بیماری کرونا قطع می شود و در تلاشیم که با یاری مردم نیز به این مهم دست پیدا کنیم.

وی اظهار کرد: تا به امروز از 7 هزار و 961 نفر در هرمزگان تست کووید 19 گرفته شده است و بیشتر مبتلایان جدید بدون علامت هستند که در قرنطینه خانگی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شرح داد: در شهرستانی که طی یک هفته تا ده روز قبل، مورد مثبتی از کرونا ویروس وجود نداشته، شناسایی حتی یک مورد مثبت زنگ خطری برای ماست.

وی اضافه کرد: از دو روز گذشته تعداد فوتی و تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه، افزایش نداشته است.

دکتر فرشیدی با بیان اینکه در این روزها هرمزگان با کمبود ذخیره خون روبرو است، بیان نمود: مردم می توانند خون خود را به عنوان نذر در ماه مبارک رمضان اهدا کنند و در اهدای خون از یکدیگر سبقت بگیرند.

وی با اشاره به اینکه ویروس کرونا از طریق اهدای خون سرایت نمی کند، گفت: ضرورت دارد در این شرایط به یاری نیازمندان به خون بشتابیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 997

به "یک مورد مثبت کرونا هم زنگ خطری است، مبتلایان جدید هرمزگان بدون علامت هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک مورد مثبت کرونا هم زنگ خطری است، مبتلایان جدید هرمزگان بدون علامت هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید