2020؛ سال یورش انسان به مریخ بود

به گزارش اخذ ویزا، لوموند، نشریه فرانسوی نوشته است که سال 2020 سال یورش انسان به سیاره سرخ بود. توفانی، که قدرت های دانش و فناوری در آن سیاره به پا کردند.

2020؛ سال یورش انسان به مریخ بود

به گزارش ایسنا، آلبرت کوچویی، گوینده پیشکسوت رادیو که هر روز با مرور تیتر ها و سرفصل های رسانه های جهان، مهمترین اخبار جهان را روایت می نماید، مطلب بالا را عنوان نموده است.

بعضی اخبار امروز (24 اسفند ماه) روزنامه های جهان به توضیح زیر است:

- نیویورک تایمز نوشته است: جو بایدن خواهان پناه دادن به پناهجویان است. چنین اقدامی از سوی رئیس جمهوری به هنگامی اعلام می گردد که هزاران پناهجو در اردوگاه ها بلاتکلیف مانده اند. بیش از 715 پناهجو پس از سال ها سرگردانی در اردوگاه ها، تقاضا برای سفر به آمریکا را لغو کردند.

- آندره کوئومو، فرماندار نیویورک است که برای ارائه اطلاعات غلط درباره مرگ و میر در خانه سالمندان نیویورک از همه گیری ویروس کرونا، باید کناره گیری کند. اما او از مقام فرمانداری کنار نمی رود. اکنون گروهی از سناتورها، خواهان استعفای او شده اند. حزب او نیز خواهان استعفا است.

- یو اس ای تودی نوشته است: خانواده جورج فلوید، سیاه پوستی که به دست پلیس کشته شد، خواهان 27 میلیون دلار غرامت شد. این عظیم ترین درخواست غرامت علیه پلیس آمریکا است.

- ال موندو، روزنامه اسپانیایی نیز نوشته است: پلیس اسپانیا زیردریایی 10 متری را توقیف کرد که بیش از دو تن مواد مخدر را به صورت قاچاق حمل می کرد. غول های قاچاق در اسپانیا، مواد مخدر غیرقانونی را راهی بازار اروپا می نمایند.

- لوفیگارو نوشته است: پرفسور میشل پیرومور، حیرت زده از مردمی که پروتکل های مقابله با کرونا را رعایت نمی نمایند، می گوید مردم باید با ویروس زندگی نمایند. حیرت پرفسور پیرومور از مسئولان فرانسه در موزه ها، رستوران ها و استادیوم ها است که در حال بازگشایی هستند. او پزشک متخصص بیماستان کوشن در پاریس است که می گوید یک سال آموختیم که متفاوت زندگی کنیم؛ زندگی با کرونا.

از حاشیه خبرها

لوموند نوشته است: هر یک از روبات هایی که به مریخ می فرایند به کندوکاو برای شناخت بیشتر سیاره سرخ می پردازند. اما هیجان را ایلان ماسک به جهانیان خواهد داد. روزی که جای این روبات های مریخ نورد، انسان را راهی سفر بی بازگشت، به مریخ کند. سال 2020 سال یورش انسان به سیاره سرخ بود. توفانی، که قدرت های دانش و فناوری در آن سیاره به پا کردند.

منبع: فرارو
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1716

به "2020؛ سال یورش انسان به مریخ بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2020؛ سال یورش انسان به مریخ بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید