3 اپلیکیشن برتر برای سفرهای گروهی

به گزارش اخذ ویزا، اپلیکیشن های برتر سفر

سفرهای گروهی همانقدر که می توانند سرگرم کننده و جالب باشند، استرس و دردسرهایی هم دارند که ممکن است باعث بشوند چندان هم از سفرتان لذت نبرید. اما نگران نباشید، سفرهای گروهی با اپلیکیشن های این فهرست، سرگرم کننده تر هم می شوند. اگر قرار است برنامه ریزی برای یک سفر گروهی را به عهده بگیرید، این اپلیکیشن ها به شما یاری زیادی خواهند کرد. با خبرنگاران همراه باشید تا با اپلیکیشن های برتر برای سفرهای گروهی آشنا شوید.

3 اپلیکیشن برتر برای سفرهای گروهی

1- TRAVEFY (آی او اس و اندروید)

یکی از رجحانن اپلیکیشن ها برای برنامه ریزی یک سفر گروهی، TRAVEFY است. این برنامه، اطلاعات پرواز و هتل ها را جمع آوری می نماید و در یک برنامه واحد و قابل اشتراک گذاری، ارائه می دهد. این اپلیکیشن بعلاوه امکان مشاهده آنلاین برنامه و اطلاعات تماس مختلف را هم به شما عرضه می نماید. شما می توانید نتایج برنامه را با همه و یا گروه مشخصی از افراد که خودتان انتخاب می کنید به اشتراک بگذارید. این ویژگی مخصوصا برای زمانی خوب است که اعضای گروهتان از فرودگاه های مختلفی به مقصد سفر می نمایند اما هتل شما مشترک است. در ویژگی ساختن چت روم می توانید پیشنهادات و نظرات مختلف خودتان را در رابطه با تمام مراحل سفر با افراد گروه در میان بگذارید. بعلاوه این اپلیکیشن امکان تقسیم هزینه ها در انتها سفر را هم به شما می دهد که این گزینه پولی است و جزو قابلیت های رایگان اپلیکیشن محسوب نمی گردد.

اپلیکیشن های مشابه: Tripit و Combotrip

2- SPLITTR (آی او اس)

SPLITTR یکی از رجحانن اپلیکیشن ها برای حساب و کتاب مبالغ خرج شده در سفر های گروهی است. یکی از ویژگی های مثبت این اپلیکیشن، این است که برای استفاده از آن نیازی به اتصال اینترنت ندارید و به صورت آفلاین کار می نماید. بعلاوه در این برنامه می توانید ارزهای مختلف را هم به هم تبدیل کنید. می توانید در طول سفر هزینه هایتان را با ارز رایج مقصد وارد کنید و بعدا به واحد پولی مقصدتان تبدیل نموده و حساب و کتاب ها را انجام بدهید. هر بار که فعالیتی هزینه بر در مقصد انجام می دهید، می توانید افراد گروه را تگ کنید و در آخر سفر، این برنامه مبلغی که هر فرد باید بپردازد را به صورت هوشمند و به شکل پی دی اف برایتان ارسال می نماید. این اپلیکیشن در حال حاضر تنها برای پلتفرم آی او اس در دسترس است، اما به زودی نسخه اندرویدی این اپ هم ارایه می گردد.

اپلیکیشن های مشابه: Splitwise

3- PRAVA (آی او اس و اندروید)

این اپلیکیشن مثل اولین اپلیکیشن این فهرست یعنی TRAVEFY برای مدیریت برنامه های سفر حسابی به کارتان می آید. اپلیکیشن PRAVA نسبت به گزینه اول یک رجحان بزرگ دارد و آن هم این است که نه تنها می توانید به وسیله این اپلیکیشن به دیگر افراد گروه پیغام بفرستید، بلکه می توانید لوکیشن تان را هم با آنها به اشتراک بگذارید. این ویژگی خصوصا برای وقت هایی که قصد دارید اعضای گروه را در یک محیط تازه و نا آشنا دور هم جمع کنید مفید است و باعث می گردد همه افراد به راحتی به محل مورد نظر دسترسی پیدا نمایند.

اپلیکیشنهای مشابه : Friendlynk و Vamoos

منبع: الی گشت
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2164

به "3 اپلیکیشن برتر برای سفرهای گروهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 اپلیکیشن برتر برای سفرهای گروهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید