30 سازمان آلمانی خواهان توقف مذاکرات تجارت آزاد با آمریکا شدند

به گزارش اخذ ویزا، ائتلاف گسترده ای متشکل از 30 سازمان، اتحادیه و انجمن آلمانی قرارداد تجارت آزاد اروپا با آمریکا و کانادا را رسوایی های دموکراتیک نامیده و خواهان توقف مذاکرات در این باره شدند.

30 سازمان آلمانی خواهان توقف مذاکرات تجارت آزاد با آمریکا شدند

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه هندلز بلات آلمان، ائتلاف گسترده ای از اتحادیه ها ، سازمان ها و انجمن های مختلف در آلمان خواهان توقف سریع مذاکرات قرارداد تجارت آزاد اروپا با آمریکا موسوم به تی تی آی پی شدند.

این ائتلاف گسترده که شامل بعضی اتحادیه ها، انجمن های رفاهی، اجتماعی و زیست محیطی ، سازمان های توسعه سیاسی و کلیساها بودند توقف سریع این مذاکرت را خواهان شده و همچنین خواهان به حالت تعلیق درآمدن تصویب توافق تجارت آزاد با کانادا موسوم به ستا نیز شدند.

این ائتلاف گسترده از برگزاری تظاهرات باشکوهی در 17 سپتامبر در هفت شهر آلمان برای تاکید بر این خواسته های خود اطلاع داد.

ائتلاف ضد تی تی آی پی گفت که تظاهرات ملی بلافاصله قبل از کنوانسیون حزب سوسیال دموکرات با موضوع قرارداد تجارت آزاد با کانادا و قبل از نشست وزیران تجارت اتحادیه اروپا نقطه اوج اعتراضات تا به حال ما خواهد بود. تی تی آی پی و ستا را متوقف کنید.

بیش از 30 سازمان و انجمن مختلف عضو این ائتلاف ضد ستا و تی تی آی پی هستند. به زعم این ائتلاف گسترده این توافقات یک رسوایی دموکراتیک است. سازمان نان برای دنیا بخصوص بخش کشاورزی را که قشری فقیر هستند از قربانیان اصلی این قراردادهای تجارت آزاد مطرح کرد.

به گفته یکی دیگر از سازمان های عضو این ائتلاف قرارداد تجارت آزاد با آمریکا خدمات اجتماعی غیر انتفاعی در آلمان را به خطر می اندازد.

این ائتلاف مخالف با قراردادهای تجارت آزاد با آمریکا و کانادا انتظار شرکت بیش از 100 هزار شرکت کننده در اعتراضات 17 سپتامبر را دارند. این اعتراضات قرار است در شهرهای برلین، فرانکفورت، هامبورگ، کلن و لایپزیگ، مونیخ و اشتوتگارت برگزار گردد.

در اکتبر گذشته نیز ائتلافی در برلین اعتراضات گسترده ای علیه تی تی آی پی را سازمان دهی کرد که به گفته سازمان دهندگان آن حدود 250 هزار نفر و بر اساس اطلاعات پلیس حدود 150 هزار شرکت کننده داشت.

همچنین قبل از دیدار ماه آوریل رئیس جمهور آمریکا از هانوفر آلمان نیز مجددا ده ها هزار نفر علیه قرارداد تجارت آزاد با آمریکا اعتراض کردند.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 353

به "30 سازمان آلمانی خواهان توقف مذاکرات تجارت آزاد با آمریکا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 سازمان آلمانی خواهان توقف مذاکرات تجارت آزاد با آمریکا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید