51 نفر از کارکنان موسسه هنر شیکاگو اخراج شدند

به گزارش اخذ ویزا، با شیوع کروان موسسه هنر شیکاگو از 14 مارس (24 اسفند 98) تعطیل شد؛ حالا این موسسه در واکنش به کاهش درآمدها و چشم انداز نه چندان امیدوارکننده از استقبال بازدیدکنندگان پس از بازگشایی، 8 درصد از کارکنان تمام وقت خود را اخراج کرد.

51 نفر از کارکنان موسسه هنر شیکاگو اخراج شدند

به گفته سخنگو این موزه، حکم اخراج این کارکنان هفته گذشته از طریق ویدئو کنفرانس هایی جداگانه به آنها ابلاغ شد.

در بیانیه موسسه هنر شیکاگو در این باره آمده است: این تصمیم سخت در واکنش به کاهش بازدیدکنندگان موزه و تغییرات در ساختار داخلی موسسه انجام شد که بازتابی از نیازهای تغییر یافته جامعه ما در حرکت رو به جلوست.

این موسسه هنری در ماه آوریل (فروردین-اردیبهشت) 25 نفر از کارکنان پاره وقت و موقت خود را اخراج کرد. دور جدید اخراج ها پس از اتخاذ سیاست های کاهش هزینه در بین طیف وسیعی از موزه های آمریکا آغاز شد که برخی از آنها ماه ها در برابر تعدیل نیرو مقاومت کرده بودند.

موسسه هنری شیکاگو نیز چون دیگر موزه های آمریکا از زمان اعمال مقررات قرنطینه و خانه نشینی، بخش اعظمی از درآمدهای خود را که از طریق بلیت فروشی، فروش فروشگاه ها و رستوران ها و رویدادهای ویژه تامین می شد، از دست داده است.

به گفته سخنگو موسسه هنری شیکاگو اگرچه این موزه اواخر ماه ژوئیه (اوایل مردادماه) پس از چند ماه بازگشایی می شود اما براساس پیش بینی ها، تعداد بازدیدکنندگان تا سال آینده 70 درصد پایین تر از حد عادی خواهد بود.

به گزارش آرت نیوز، 186 نفر از کارکنان موسسه هنری شیکاگو ماه جاری میلادی با تقدیم نامه ای به مدیریت موسسه از وی خواستند تصمیمات مهم در این آشفته بازار به گروه کوچکی از کارکنان که بالاترین حقوق ها را گرفته و از امتیازات فراوانی برخوردارند، محول نشود.

در این نامه همچنین اشاره شده بود که این موج از اخراج ها بیش از همه امنیت شغلی سیاه پوستان، رنگین پوستان، پرسنل جوان و آن دسته از افرادی که درآمد پایینی دارند را به خطر می اندازد.

به گزارش روزنامه هنر، این نامه که راه جایگزینی برای تعدیل نیرو ارائه می دهد، به امضا کارکنانی رسیده است که چند تن از آنان تا به امروز اخراج شده اند.

منبع: گردشبان
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1109

به "51 نفر از کارکنان موسسه هنر شیکاگو اخراج شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "51 نفر از کارکنان موسسه هنر شیکاگو اخراج شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید