اصول طراحی داخلی

به گزارش اخذ ویزا، جهت سفارش طراحی داخلی ساختمان و فضای خود با شرکت دکوراسیون داخلی خبرنگاران تماس حاصل فرمایید : 09125754921 و 021-44890732 و 021-44274146

اصول طراحی داخلی

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

اصول طراحی داخلی

در زمان طراحی ضروری است تا اشکال و فرم هایی که در اختیار داریم را با ترکیب مناسب و دلنیشن در کنار یکدیگر قرار دهیم تا بهترین حالت ممکن را به خود بگیرند و در چهار چوب منزل بنشینند . به طور مثال برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه های کوچک ضروری است طراحی به صورتی انجام گردد که از تمامی بخش ها استفاده مفید و بهینه به عمل بیاید تا تا حد زیادی مشکل کمبود جا بر طرف گردد . به طور کلی میتوان اعلام کرد که طراحی داخلی منزل در صورتی که همراه با ذوق و سلیقه باشد و استاندردها و علم زیبایی شناسی در آن رعایت شده باشد میتواند برای شما یک دکوراسیون لوکس و مدرن و به وجود بیاورد . تا اعضای خانواده با فراق خاطر بتوانند اوقات استراحت خود را در آن سپری نموده و تجدید قوا نمایند .

متاسفانه در کشور ما مردم عادت نموده اند تا از رنگ سفید که بسیار رایج است برای تمامی جداره های منزل استفاده نمایند . در حالی که در علم روانشناسی تعیین شده است که این کار تاثیر منفی در افراد میگذارد و در کشورهای پیشرفته این کار کلا منسوخ شده است . درخشندگی و شفافیت در رنگ هایی که برای دیوار ها استفاده میگردد باید با هم تفاوت داشته باشد و ضروری است به این دو خصوصیتی که در رنگ ها وجود دارد توجه بسیار زیادی بگردد .

منبع: هیرادانا
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1200

به "اصول طراحی داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصول طراحی داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید