افشای تغییرات دوربین سامسونگ های آینده!

به گزارش اخذ ویزا، زومیت نوشت: در این نقشه راه احتمالی، شاهد ارتقای قابل توجه دوربین گلکسی S25 ،S24 و S26 اولترا، به خصوص در سنسور تله فوتو هستیم.

افشای تغییرات دوربین سامسونگ های آینده!

یک منبع مطلع نقشه راه سامسونگ برای ارتقای دوربین گلکسی S25 ،S24 و S26 اولترا را فاش کرد. به نظر می رسد که گلکسی S25 اولترا ارتقاهای خیره کننده ای ازجمله دوربین تله فوتو با زوم متغیر داشته باشد. بعلاوه این منبع ادعا می نماید که گلکسی S26 اولترا در سال 2026 همچنان دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی خواهد داشت.

همه چیز درباره گوشی تازه پرچمدار سامسونگ/ عکس

براساس پست Revegnus در ایکس، گلکسی S24 اولترا با یک دوربین تله فوتوی تاشده 50 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. هنوز معین نیست که این لنز چقدر قابلیت زوم خواهد داشت، اما می دانیم که به قابلیت های نرم افزاری قابل توجهی مجهز خواهد بود. افشای اطلاعات و گزارش های مختلف حاکی از آن است که این گوشی دارای دوربین 50 مگاپیکسلی و بزرگنمایی 3 برابری یا 5 برابری خواهد بود.

معینات احتمالی دوربین گلکسی S25 ،S24 و S26 اولترا

این منبع ادعا می نماید که گلکسی S25 اولترا یک دوربین تله فوتوی تاشده با قابلیت های متغیر خواهد داشت. احتمالاً این بدان معنی است که این دوربین تله فوتو زوم متغیر خواهد داشت. چنین قابلیتی دسترسی به کیفیت بالای تصویر را با فاکتورهای مختلف زوم فراهم می کند.

سامسونگ اولین شرکتی نیست که این ویژگی را روی گوشی خود ارائه می نماید؛ برای مثال، گوشی های اکسپریا سونی چند سالی است که دوربین های تله فوتو متغیر دارند. محدوده زوم دوربین سونی از 3.5 تا 5.2 برابر است؛ محتمل است دوربین تله فوتوی متغیر سامسونگ محدوده زوم بیشتری را پوشش دهد.

بعلاوه گلکسی S25 اولترا یک دوربین اصلی ارتقایافته و یک دوربین اولتراواید 50 مگاپیکسلی خواهد داشت. این سنسور 50 مگاپیکسلی می تواند ارتقای قابل توجهی برای عکس های عریض باشد و به سامسونگ اجازه می دهد که از ویژگی Pixel-binning برای عکس های واضح و روشن در نور کم استفاده کند. بعلاوه سنسور 50 مگاپیکسلی امکان ضبط 8K را هم به وسیله دوربین اولتراواید فراهم می نماید.

درنهایت این منبع می گوید که گلکسی S26 اولترا در سال 2026 دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی ارتقایافته خواهد بود. این سنسور میزان 1/1.10 اینچی خواهد داشت و از پیکسل های 0.7 میکرونی استفاده خواهد نمود. برای مقایسه، گلکسی S23 اولترا دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با میزان سنسور 1/1.3 اینچی و پیکسل های 0.6 میکرونی است.

با توجه به اینکه تا عرضه گلکسی S25 و S26 اولترا زمان زیادی به جای مانده، صحت این اطلاعات را نمی توان تأیید کرد و باید تا سال 2025 یا 2026 و انتشار رسمی این دو پرچمدار صبر کرد.

هواوی می گوید جوانان عاشق این موبایل می شوند!/ فیلم

ایرپاد تازه اپل سازندگان سمعک را ورشکست می نماید!

واقعی یا کیک؟ آیفون طلایی خاویار در امارات/ عکس

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 آذر 1402 بروزرسانی: 27 آذر 1402 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2490

به "افشای تغییرات دوربین سامسونگ های آینده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای تغییرات دوربین سامسونگ های آینده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید