مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ظاهر گوشی های هوشمند 2 دهه پیش تا اقدامات هواوی برای عبور از بحران محدودیت های ایالات متحده

به گزارش اخذ ویزا، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ظاهر گوشی های هوشمند 2 دهه پیش تا اقدامات هواوی برای عبور از بحران محدودیت های ایالات متحده

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

21 سال پیش، گوشی های هوشمند ظاهری بسیار متفاوت با آن چه امروز شاهدیم داشتند. این گوشی ها را شاید افرادی که بیش از 30 سال دارند به یاد داشته باشند. گوشی های مذکور به دورانی مرتبط است که هنوز فیلم های VHS متداول بودند، لپ تاپ ها بسیار کمیاب، سنگین و گرانقیمت بودند و البته خبری از بازی پوکمون گو، یوتیوب، فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی نبود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت هواوی در حال مذاکره با سرویسAptoide برای پیدا کردن جایگزین گوگل پلی است. این سرویس منبع باز است یعنی استفاده و دسترسی به کدهای آن برای عموم آزاد است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دستیار گوگل تصمیم گرفته به امکاناتی نو مجهز شده که به کاربران اجازه می دهد به راحتی به وسیله سرویسهای گوگل پی و اپل پی به سیستم حمل و نقل نیویورک متصل شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شاید باورنکردنی باشد اما به زودی شاهد مچ بندهای هوشمندی خواهیم بود که به راحتی تمامی احساسات ما را ردیابی می نمایند. این ایده ای است که قرار است به وسیله شرکت آمازون عملی گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

در کشاکش درگیری گوگل و هواوی و احتمال عدم دسترسی غول فناوری چین به امکانات اندروید، اکنون گوشی های وان پلاس در کمال آرامش نسخه نوی از اندروید 9 پای را دریافت کردند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2366

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ظاهر گوشی های هوشمند 2 دهه پیش تا اقدامات هواوی برای عبور از بحران محدودیت های ایالات متحده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ظاهر گوشی های هوشمند 2 دهه پیش تا اقدامات هواوی برای عبور از بحران محدودیت های ایالات متحده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید