انتقام سپاهان از نفت مسجدسلیمان با دبل شهباززاده

به گزارش اخذ ویزا، خبرنگاران/خوزستان ملاقات دو تیم نفت مسجدسیلمان و سپاهان از هفته دوم لیگ برتر به سود شاگردان نویدکیا به سرانجام رسید.

انتقام سپاهان از نفت مسجدسلیمان با دبل شهباززاده

بازی دو تیم نفت مسجدسلیمان و سپاهان از هفته دوم لیگ برتر کشور امروز (یکشنبه) در استادیوم شهدای فولاد برگزار گردید.

به گزارش خبرنگاران، سپاهانی ها از همان ابتدا بازی را خوب آغاز کردند و در دقیقه 7 به وسیله سجاد شهباززاده به گل رسیدند. فرایند خوب شاگردان نویدکیا ادامه داشت و آن ها که بر بازی سوار بودند، پیروز شدند در دقیقه 25 مجددا به وسیله شهبازاده برای بار دوم دروزاه تیم خوزستانی را باز نمایند. البته این خاتمه کار سپاهانی ها در نیمه نخست نبود و در دقیقه 39 نیز گیورگی گولسیانی گل سوم را وارد دروازه نفت کرد. این نیمه پرگل با حساب 3 بر صفر به سود تیم اصفهانی به خاتمه رسید.

در نیمه دوم، تیم های نفت مسجدسیلمان و سپاهان موقعیت آنچنانی برای گلزنی به دست نیاوردند و توپی از خط دروازه ها عبور نکرد. این بازی با سه گل به سود شاگردان نویدکیا به خاتمه رسید و این تیم در جدول رده بندی شش امتیازی شد و موقتا به صدر جدول صعود کرد.

نفت نیز یا یک امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفته است.

شاگردان نویدکیا در حالی در این فصل پیروز به شکست تیم نفت شدند که در فصل بیستم، پیروز به شکست این تیم نشده بودند؛ سپاهان در بازی رفت شکست خورده بود و در نیم فصل دوم با تساوی متوقف شده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2051

به "انتقام سپاهان از نفت مسجدسلیمان با دبل شهباززاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقام سپاهان از نفت مسجدسلیمان با دبل شهباززاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید