بازدید از موزه ها و اماکن گردشگری همدان رایگان می گردد

به گزارش اخذ ویزا، ریحان سروش مقدم در تبادل نظر با خبرنگاران با بیان اینکه یکم شهریور ماه روز همدان نامگذاری شده است، گفت: بزرگداشت یک شهر با تاریخ و تمدن و پیشینه ای همچون همدان وجاهت بالایی دارد و باید بیشتر از عقبه فرهنگی، اجتماعی و تاریخی این سرزمین مورد توجه قرار گیرد.

بازدید از موزه ها و اماکن گردشگری همدان رایگان می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه تور به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی با اشاره به اینکه برنامه های مختلفی برای بزرگداشت روز همدان در نظر گرفته شده است، بیان داشت: روز همدان فرصت مناسبی برای معرفی همدان و پیشینه تاریخی همدان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان بیان کرد: از آنجا که روز همدان همزمان با بزرگداشت روز پزشک است ادای احترام به مقام بوعلی سینا از جمله برنامه های روز همدان است.

سروش مقدم در ادامه سخنانش گفت: به مناسبت بزرگداشت روز همدان بازدید از تمام اماکن گردشگری و موزه های همدان دراین روز رایگان است.

وی بیان داشت: پیشینه همدان با بزرگانی چون ابوعلی سینا و حکیمی که نام پرآوازه وی مرزهای جغرافیایی را درنوردیده درآمیخته و امروز آوازه نامش در هر کجای این کره خاکی مطرح است.

وی افزود: فردا یکم شهریورماه به مناسبت روز تولد بوعلی سینا و روز همدان، همدانی ها با یک شاخه گل و تشکیل یک زنجیره بشردوستی در آرامگاه بوعلی سینا حاضر می شوند تا به مقام شامخ ابوعلی سینا حکیم هزاره ها ادای احترام نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: این حرکت برای نخستین بار پس از سال ها رقم خواهد خورد و مردم شهر در روز ولادت امیر پزشکان برای ادای احترام به این دانشمند عالیقدر به میدان آرامگاه شهر همدان خواهند آمد .

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 708

به "بازدید از موزه ها و اماکن گردشگری همدان رایگان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از موزه ها و اماکن گردشگری همدان رایگان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید