با شیک ترین مدل گردنبند آشنا شوید

به گزارش اخذ ویزا، گردنبند یکی از محبوب ترین زیورآلاتی است که خانم ها علاقه زیادی به آن دارند. اگر شما نیز به گردنبند علاقه دارید همرا ما باشید تا جدیدترین و شیک ترین مدل ها را به شما نشان دهیم.

با شیک ترین مدل گردنبند آشنا شوید

آشنایی با شیک ترین مدل گردنبند به شما یاری می نماید با مد روز آشنا باشد و هنگامی که قصد تهیه کردن دستبند دارید، دچار مشکل نشوید. همراه خبرنگاران مگ باشید تا به شما بگوییم کدام مدل دستبند برای شما مناسب است.

شیک ترین مدل گردنبند

دستبندها انواع مختلفی دارند ما در این مطلب به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم.

گردنبند کارتیه

اولین مدل دستبند که باید آن را بشناسید، مدل کارتیه است. این مدل یک برند سوئیسی است که محصولات لوکسی دارد. این برند از جمله محبوب ترین و نامدارترین مدل ها در میان طلا و جواهرات است.

کارتیه بر روی طراحی، فراوری و عرضه انواع دستبند، گردنبند، انگشتر و ساعت متمرکز است. طرح بافت کارتیه یکی از ماندگارترین و مشهورترین مدل های طلا در بین سایر برندها است که اغلب مردم تصور می نمایند نام مدل این زنجیرها کارتیه است. اما ین طرح در اصل برای برند کارتیه بوده و بعد از آن بسیاری از طراحان آن را کپی و عرضه نموده اند. این زنجیرهای بافت دارای انواع مختلفی هستند و به صورت کوبیده یا تو پر ساخته و عرضه می شوند.

مدل گردنبند چرم

اگر بخواهیم به تازهترین مدل گردنبند اشاره کنیم باید نام گردنبند چرمی را ببریم. این مدل ها سال جاری بسیار ترند و مد شده اند. مدل های چرمی معمولاً با پلاک های طلا ست می شوند و زیبایی خاصی دارند. این اکسسوری ها یک نوار باریک چرمی یا بافت چرمی دارند که اغلب در میزان طوق طراحی و عرضه می شوند.

تازه ترین مدل گردنبند سنگی

این مدل گردنبندها از سنگ های گران قیمت و ارزشمندی ساخته می شوند. از جمله می توان به سنگ های اونیکس، مرمر، حدید، آمیتیس، گارنت، فیروزه و لاجورد اشاره نمود.

تازه ترین مدل گردنبند مرواریدی

یکی از گردنبندهایی که به تیپ و استایل شما اعتبار خاصی می بخشد، مدل مرواریدی است. مهم نیست به یک مهمانی رمی یا جمع محبت آمیز می روید این مدل برای هر مرنامی مناسب و زیباست.

هیچ لزومی ندارد برای گردنبند مروارید حتماً از رنگ های روشن یا شیری بهره ببرید. زیاد ست بودن لباس ها و زیورآلات برعکس تصور عام، چندان هم مجذوب کننده نیست شما بهتر است برای داشتن یک ست مجذوب کننده از رنگ های مکمل، متضاد یا گرم تر/سردتر نسبت به هم بهره ببرید.

زنجیر امگا

این زنجیر یک مدل فرق دارد. در ساخت این گردنبند از هیچ حلقه ای استفاده نشده است. زنجیر امگا از فلزی نرم و صاف تشکیل شده و بخش داخلی این زنجیر را سیم های به هم تنیده شده یا شبکه ای فلزی تشکیل داده اند.

همین بخش داخلی است که به انعطاف پذیری زنجیر یاری بسیار زیادی می نماید و به همین خاطر است که امگا یک زنجیر بسیار مستحکم بشمار می رود. البته ممکن است این زنجیر به جای گرد بودن، تخت هم باشد. در این حالت سطح نرم و صاف دارد که نور را خیلی خوب بازتاب می دهد. به همین علت درخشندگی بسیار زیادی دارد و برای مهمانی های شب مناسب است.

پیشنهاد مطالعه: فواید ریختن نمک در شامپو برای مومنبع: پیام دلتا
انتشار: 29 مرداد 1402 بروزرسانی: 29 مرداد 1402 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2470

به "با شیک ترین مدل گردنبند آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با شیک ترین مدل گردنبند آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید