برترین تفرجگاه های پرتغال را بشناسید (قسمت دوم)

به گزارش اخذ ویزا، در سفر به کشور پرتغال با جاذبه های متعددی که دارد، مطمئنا اقامت در یک تفرجگاه لوکس نظیر هتل اپیک سانا آلگاروه، کانراد آلگاروه، گراند هتل رئال سانتا اولالیا و... لذت سفر را دوچندان می نماید.

برترین تفرجگاه های پرتغال را بشناسید (قسمت دوم)

پرتغال به عنوان یکی از برترین مقاصد گردشگری آفتاب گیر اروپا محسوب می گردد و هتل های فوق العاده ای دارد. بیشتر این اقامتگاه ها در امتداد خط ساحلی اقیانوس اطلس با تنوع جغرافیایی و زیست محیطی خیره نماینده هستند. در تور پرتغال حتما سری به یکی از این تفرجگاه های لوکس بزنید.

6. هتل اپیک سانا آلگاروه

هتل اپیک سانا آلگاروه (EPIC SANA Algarve Hotel)، در بالای ساحل فالسیا (Falésia) در امتداد صخره ها قرار گرفته است و محیطی آرام بخش را تقدیم مهمانان می نماید. این هتل دارای دکوری مینیمالیست و تکنولوژی مدرن است و شامل 162 اتاق و 24 سوئیت باغ و 43 سوئیت اقامتگاهی می گردد. بسیاری از امکانات این هتل رو به دریا هستند و مهمانان علاوه بر منظره دل انگیز دریا، می توانند کاج های چتری خوشبو را در افق آبی مشاهده نمایند. تراس هایی از جنس چوب دارد که فضای ارگانیک اتاق ها را ملموس تر می نماید. رستوران فوق العاده ای نیز دارد که سرآشپز آن، منوی فصلی دارد که برگرفته از دستورهای آشپزی سنتی و قدیمی است.

برنامه سایانا ریتریت (Sayanna Retreat)، به تنهایی می تواند علت خوبی برای اقامت در این هتل باشد، زیرا تیمی از متخصصان سلامتی، یک برنامه شخصی تقویتی برای مهمانانی دارند که در پی جوانسازی بدن و روح هستند و شامل برنامه غذایی متعادل و ورزش، کارگاه های آموزشی تناسب اندام، کلاس های یوگا و... می گردد. در عین حال می توانید راستا کوه پیمایی را برای چند ساعتی تا بالای صخره بروید و از هوای تازه دریا لذت ببرید.

7. هتل کانراد آلگاروه

کانراد آلگاروه (Conrad Algarve)، منحصر به فردترین هتل در آلگاروه به شمار میرود که در میان ویلاهای زیبا و زمین های گلفی با معروفیت جهانی قرار گرفته است. این هتل 5 ستاره باشکوه با طراحی معاصر، 154 اتاق مهمان و سوئیت دارد، از جمله سوئیت های معرکه گاردن روف که یک استخر کوچک در اتاق استراحت آن وجود دارد.

این هتل روبه روی اقیانوس نیست، اما در کنار مرکز خرید کوئینتا (Quinta Shopping) قرار گرفته است که با کالاهایی از طراحان برجسته و کافه های شیک، پذیرای گردشگران است. کل منطقه تحت قوانین سختگیرانه زیست محیطی قرار گرفته است و به همین علت بهشتی برای حیات وحش به شمار میرود. علاوه بر این می توانید از اسپای فوق العاده این هتل کمال استفاده را ببرید که یکی از پرطرفدارترین و لوکس ترین اسپاهای پرتغال است. در ادامه هم می توانید به رستوران هتل بروید و از منوی سرآشپز معروفش با طعم و مزه مدیترانه ای لذت ببرید. این رستوران به سبک اسکاندیناوی طراحی شده است و میزبانی وقایع آشپزی متعدد و جشنواره های میشلن را برعهده دارد و همچنان به عنوان یکی از رستوران های درجه یک مطرح است.

8. هتل و تفرجگاه گراند هتل رئال سانتا اولالیا

هتل و تفرجگاه گراند هتل رئال سانتا اولالیا (Hotel Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa)، درست همان اقامتگاه لوکسی است که هر گردشگری آرزویش را دارد. ساحل دوست داشتنی سانتا اولالیا مقابل این هتل قرار گرفته است و منظرهی عالی از شن های طلایی این خلیج کوچک را در معرض دید مهمانان می گذارد.

این هتل در نزدیکی شهر پر جنب و جوش آلبوفیرا (Albufeira) واقع شده است و مکانی عالی برای تعطیلات خانواده ها محسوب می گردد. علاوه بر باشگاه بچه ها که مختص بچه ها 3 تا 12 ساله است، دو استخر شنا و یک استخر بچه ها و گزینه های متعدد ورزش های آبی مهیج، برای خانواده ها در نظر گرفته شده است.

هتل و تفرجگاه گراند هتل رئال سانتا اولالیا، 344 اتاق دارد که شامل 29 سوئیت و 155 سوئیت کاملا مجهز است. دکوراسیون معاصر و سرزنده، 5 رستوران متفاوت با منوهای موضوعی، اسپا، منظره زیبای دریا و صدای دل انگیز آن همگی نوید اوقاتی خوش را می دهند.

9. تفرجگاه سلامتی و روش زندگی کاسکید

تفرجگاه سلامتی و روش زندگی کاسکید (Cascade Wellness & Lifestyle Resort)، به عنوان یکی از اقامتگاه های ورزشی در آلگاروه محسوب می گردد. در اینجا شاهد برترین تجهیزات فوتبالی اروپای جنوبی خواهید بود که شامل دو زمین فوتبال مورد تایید فیفا، امکانات مدرن بدنسازی، آموزشگاه گلف و دو زمین تنیس می گردد. در تعدادی از سواحل نزدیک به هتل نیز امکانات کامل برای انجام ورزش های آبی مهیا است. اگر هم فقط در پی استراحت هستید، می توانید از اسپای هتل بهره ببرید یا روی جایگاه ساحلی کنار استخر روباز زیر نور خورشید دراز بکشید، مطمئنا وجود باغ های صنور و منظرهی زیبا به اقیانوس اطلس، برای هر گردشگری دلپذیر و آرام بخش خواهد بود؛ تمامی اتاق های هتل نیز همین منظره را پیشکش مهمانان خود می نمایند.

بخش خوشمزه این هتل، رستوران آن است که فرایند خلاقانه و تکنیکی در پس بعضی از غذاهای منو وجود دارد و در صورتی که در فصل تابستان به این هتل آمده باشید، می توانید لذت یک شام دلپذیر را در تراس روباز آن تجربه کنید.

10. هتل شراتون کشکایش

هتل شراتون کشکایش (Sheraton Cascais Resort)، در میان انبوهی از درخت های کاج چتری، محیطی آرام و دنج را برای مهمانان فراهم نموده است. این هتل مدرن در 30 کیلومتری لیسبون واقع شده است و فاصله کمی با ساحل کشکایش دارد. مهمانان علاوه بر اینکه دست شان در انتخاب انواع اتاق و سوئیت باز است، می توانند در تراس شیشه ای (Glass Terrace) از غذاهای مدیترانه ای و پرتغالی نهایت لذت را ببرند.

بچه ها را در باشگاه بچه ها بگذارید تا مشغول شوند و سپس با خیال راحت از استخر منحصر به فرد هتل بهره ببرید یا سری به اسپا، زمین گلف یا ساحل بزنید. تماشای منظره ها اطراف هتل هم می تواند دل انگیز باشد و حتی می توانید به پارک جنگلی بروید و در طبیعت بگردید.

منبع: کجارو
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2214

به "برترین تفرجگاه های پرتغال را بشناسید (قسمت دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین تفرجگاه های پرتغال را بشناسید (قسمت دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید