برترین رستوران های پاتایا را بیشتر بشناسید Thailand

به گزارش اخذ ویزا، برترین رستوران های پاتایا

در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران شما را با برترین رستوران های پاتایا آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

برترین رستوران های پاتایا را بیشتر بشناسید Thailand

پاتایا یکی از شلوغ ترین شهرهای توریستی تایلند است که هرساله مسافرین زیادی از سراسر جهان به آنجا سفر میکنند. یکی از مواردی که پاتایا را مجذوب کننده نموده است ، تعداد زیاد رستوران در این شهر می باشد به طوری که در هر خیابان آن چندین رستوران خواهید دید. اگر به این شهر زیبا می روید ، حتما به رستوران های آن سر بزنید و غذاهای جدیدی را امتحان کنید. گردشگران زیادی هستند که می خواهند در پاتایا غذا بخورند و این امر باعث شده هر غذایی که فکرش را بکنید در این شهر پیدا گردد.

رستوران ساتانگراک (Suttangrak)

ساتانگراک یک از برترین رستوران های پاتایا بوده که رستورانی دریایی و زیبا می باشد و سال های متوالی پیروز به کسب جایزه برترین رستوران گردشگری در تایلند شده است. این رستوران کوچک در جاده ساحلی تایلند واقع شده و با وجود سرو غذاهای منحصر به فرد و خوش طعم، قیمتی ارزان دارد. اگر با تور پاتایا به این شهر سفر می کنید، حتما غذاهای دریایی این رستوران را تجربه کنید.

رستوران غذاهای دریایی لانگ ساوای (Langsawai)

لانگ ساوای مشهورترین رستوران غذاهای دریایی در کل پاتایا است که قدمت بسیار زیادی دارد. این رستوران انواع غذاهای دریایی را در منو غذایی خود قرار داده است. برای دسترسی به این رستوران، کافی است با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به منطقه ناجومتین بیایید.

از هر شخصی که در این منطقه آدرس رستوران لانگ ساوای را بپرسید خیلی سریع شما را هدایت خواهد نمود. این رستوران در کنار ساحل واقع شده است و چشم انداز خوبی از دریا در پیش چشمان شما قرار خواهد داد. در این رستوران دو وعده ناهار و شام سرو می گردد.

رستوران تایلندی روئن (Ruen)

در این رستوران حضور گردشگران از اهمیت خاصی برخوردار بوده و ارائه برنامه های مفرح نظیر موسیقی و پایکوبی تایلندی در کنار صرف غذا گنجانده شده است. با وجود چیدمان خاص و برنامه های جانبی خدمات و غذاهای رستوران از قیمت مناسبی برخوردار بوده و از این جهت در میان افراد بومی نیز از محبوبیت فراوانی برخوردار است.

رستوران المنتس (Elements Resturant)

صرف غذا در المنتس با یک سفر کامل برابری می نماید! ویو و چشم انداز پیش روی رستوران درست مثل یک بهشت می ماند. علاوه بر طبیعت زیبا، طراحی خود فضا هم فوق العاده است. یک ترکیب بی نقص از کلاسیک و مدرن.

در منو غذایی المنتس انواع غذاهای تایلندی و آسیایی به چشم می خورد. محبوبیت این رستوران پاتایا برای بوفه های صبحانه اش است. توصیه می کنیم وعده صبحانه در چشم انداز رویایی المنتس را از دست ندهید. البته انواع میان وعده، ناهار و شام هم در این رستوران سرو می گردد.

رستوران شوگر هوت (Shugar Hut Restaurant)

این رستوران خود به نوعی از جاذبه های گردشگری پاتایا به شمار می رود! فضای مجذوب کننده شوگر هوت اشتهای شما را افزایش می دهد. در این رستوران انواع غذاهای تایلندی طبخ می گردد. نوع طبخ غذا همچون دکوراسیون آن خاص است. کیفیت مواد اولیه استفاده شده در غذاهای تایلندی این رستوران بسیار بالاست و به همین دلیل است که غذاهای تایلندی آن خوشمزه و دوست داشتنی هستند. این رستوران در منطقه جومتین و در وسط جنگل جای دارد.

رستوران مون لایت (Moonlight Restaurant)

اگر می خواهید غذایتان را در رستورانی لوکس و لذت بخش میل کنید سری به مون لایت بزنید. در این رستوران انواع غذاهای تایلندی، استیک و بین المللی سرو می گردد. مزیت بزرگ مون لایت در همین تنوع منو است. از غذاهای درجه یک بومی تا همین پاستا و سالاد سزار در منو این رستوران پیدا می گردد. البته این را هم بگویم که قیمت وعده ها بالاست. برای اطلاع از قیمت و غذاها می توانید به منو رستوران مون لایت در سایتش مراجعه کنید.

رستوران رادیوس (Radius Restaurant)

رستوران رادیوس در هتل کیپ دارا ریزورت پاتایا واقع شده است. غذاهای ناب این غذاخوری خستگی را از تن میهمانان به در می برد بعلاوه طوری ساخته شده که کاملا مشرف به خلیچ پاتایا باشد. چه تجربه ای بهتر از لم دادن بر روی صندلی رستورانی که غذاهای باکیفیتی دارد و لذت بردن از منظره ها چشم نواز پاتایا.

منوی رستوران رادیوس ترکیبی از غذاهای اروپایی و تایلندی است و طیف وسیعی از غذاها را در اختیار میهمانان قرار می دهد. خوب است بدانید که غذا در این مکان به صورت بوفه هم ارائه می گردد.

رستوران مانترا (Mantra Resturant Pataya)

هتل آماری اوشن پاتایا که با واکینگ استریت معروف 3 کیلومتر فاصله دارد ، یک رستوران بسیار عالی با غذاهایی با کیفیت خیلی خوب دارد که در حقیقت یک کافه رستوران است و در آن می توانید غذاهای بسیارخوش طعمی را میل کنید ، جالب است که در زمان طبخ غذا شما می توانید آشپز را ببینید و حتی از نوع طبخ غذایتان ایراد هم بگیرید.

بوفه این رستوران هم بسیار کامل است و از برترین بوفه های رستوران های پاتایا محسوب می گردد ، منوی این رستوران بسیار متنوع است و تصمیم گیری کمی سخت می گردد.

رستوران د گلس هاوس در تایلند (the glass house)

به جرات می توان گفت که گلس هاوس برترین غذاهای تایلندی و دریایی را در سراسر پاتایا ارائه می دهد. این رستوران زیبا و مجذوب کننده در 12 کیلومتری جنوب پاتایا قرار گرفته است و فضایی آرام، تمیز و چشم نواز دارد. همانطور که از نام این رستوران به نظر می رسد دیوارهای آن کاملا شیشه ای می باشد، به عبارت دیگر معنای نام این رستوران خانه شیشه ای است.

اگر به رستوران د گلس هاوس مراجعه کنید، می توانید هم از محیط روباز و هم سقف دار آن بهره مند شوید و هم در حین صرف غذا از تماشای منظره ها اطراف لذت ببرید. ضروری است بدانید که صرف غذا در این غذاخوری کمی برایتان گران تمام خواهد شد و یک وعده غذایی در رستوران د گلش هاوس حدود 200 تا 500 بات تایلند هزینه در بر خواهد داشت.

خانه استیک رویال (Royal Grill Room)

خانه استیک رویال از برترین رستوران های پاتایا است که استیک های خوشمزه سرو می نماید. در پاتایا اگر هوس خوردن استیک کردید، به پاتایای جنوبی و خانه استیک رویال بروید و از استیک های لذیذ این رستوران لذت ببرید. البته علاوه بر استیک، غذاهای دیگری نیز در منو این رستوران واقع شده است. این رستوران تنها برای وعده شام غذا سرو می نماید و دکور آن نیز متناسب با شب طراحی شده است!

رستوران کاپریس (caprice)

کاپریس در برترین منطقه شهر ساحلی رویال کلیف قراردارد و بالای خلیج تایلند است.این رستوران لوکس دارای جوایز زیادی بوده و 5 ستاره بودن خود را حفظ نموده است، محوطه ان به طور خاصی طراحی شده که دکور و جلوه چشم گیری را به همراه دارد، کاپریس با گرمی از مشتریان خود پذیرایی میکند و بعد از ان میتوانید نشستن کنار استخر با چشم انداز اقیانوس یا داخل با فضای شیک یکی از برترین رستوران های پاتایا هرکدام که دوست داشتید انتخاب کنید.

قیمت منوی این رستوران برای 4 نفر ار 850 بیت آغاز میگردد و بسته به نوع روز یا هفته قیمت سفارش شما هم تغییر میکند، در مجموع فضای کاپریس رویایی و اروپاییست وغذا های دریایی و انواع استیک های خوبی را دارد.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 23 مهر 1403 بروزرسانی: 23 مهر 1403 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2526

به "برترین رستوران های پاتایا را بیشتر بشناسید Thailand" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رستوران های پاتایا را بیشتر بشناسید Thailand"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید