بیش از 140 واحد مسکونی به مددجویان استان مرکزی تحویل داده می گردد

به گزارش اخذ ویزا، خبرنگاران: سرپرست بهزیستی استان مرکزی گفت: تأمین مسکن مددجویان زیر پوشش از اصلی ترین دغدغه های مدیران این سازمان بوده که به این منظور به مناسبت هفته بهزیستی بیش از 140 واحد به مددجویان تحویل داده می گردد.

بیش از 140 واحد مسکونی به مددجویان استان مرکزی تحویل داده می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از اراک، بهروز رفیعی ظهر امروز در مراسم بهره برداری از پروژه های مسکن مددجویان این سازمان که هم زمان با سومین روز از هفته بهزیستی انجام شد، اظهار کرد: رسیدگی به امور نیازمندان و اقشار آسیب پذیر از عمده وظایف این سازمان است و همواره برای کاهش مسائل این قشربه منظور رفاه عمومی گام برداشته شده می گردد.

وی اضافه نمود: به منظور برطرف مسائل مسکن مددجویان این سازمان و به مناسبت هفته بهزیستی، چهار واحد مسکونی مددجویی خود مالکی در خنداب و یک واحد مسکونی مددجویی خود مالکی در کمیجان به مددجویان واگذار شد.

سرپرست بهزیستی استان مرکزی توضیح داد: تامین مسکن برای مددجویان زیر پوشش نقش بسیار موثری در کاهش هزینه های زندگی این عزیزان دارد که خوشبختانه خیران نیکوکار همواره کمک گر بهزیستی در تحقق این امر مهم بوده اند.

رفیعی با اشاره به این که تأمین مسکن مددجویان بهزیستی یکی از اصلی ترین دغدغه های مسئولان است، گفت: تأمین مسکن مددجویان زیر پوشش از اصلی ترین دغدغه های مدیران و مسئولان بهزیستی است و در هفته بهزیستی بیش از 140 واحد مسکونی در شهرهای مختلف استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی اضافه نمود: در سال های اخیر در این راستا خوشبختانه طرح های خوبی به اجرا درآمده و گام های بلندی برای خانه دار شدن مددجویان زیر پوشش به ویژه معلولان بر داشته شده است.

سرپرست بهزیستی استان مرکزی توضیح داد: خیران و نیکوکاران خیر اندیش همواره با مشارکت خود در برنامه های خداپسندانه ضمن برخورداری از اجر و ثواب معنوی در تامین بخشی از نیازهای افراد تحت پوشش این سازمان را کمک می رسانند.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 865

به "بیش از 140 واحد مسکونی به مددجویان استان مرکزی تحویل داده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 140 واحد مسکونی به مددجویان استان مرکزی تحویل داده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید