تارزان بار دیگر به سینما می آید

به گزارش اخذ ویزا، تارزان، قهرمان کلاسیک پالپ که به وسیله ادگار رایس بوروز خلق شده بود، احتمالا بار دیگر به روی پرده سینما برگردد.

تارزان بار دیگر به سینما می آید

تارزان قهرمان کلاسیک ادبیات و سینما است که به وسیله ادگار رایس باروز خلق شده بود. حقوق نمایشی تارزان به وسیله شرکت سونی پیکچرز از ادگار رایس باروز، نویسنده آمریکایی خالق این شخصیت گرفته شده است و در پی بازآفرینی کامل شخصیت و مالکیت معنوی آن است.

استودیو میخواهد این شخصیت را برای قرن بیست و یکم دوباره اختراع کند، اما بنظر می رسد تا به امروز هیچ کارگردان، تهیه کننده و نویسنده ای برای ساخت فیلم تارزان با شرکت استدیو قراردادی امضا نکرده است.

داستان تارزان از این قرار است که پسری یتیم در جنگل به وسیله میمون ها بزرگ شده و دلباخته زن جوانی به نام جین می گردد. تارزان جنگل را برای او ترک و با او ازدواج می نماید و به انگلستان می رود... . این داستان برای اولین بار در سال 1912 منتشر شد و برای چندین دهه به وسیله فیلم ها، سریال ها، نمایش های رادیویی، برنامه های تلویزیونی و کمیک استریپ ها خود را نشان داد.

بعلاوه شرکت برادران وارنر در سال 2016 در فیلمی با بازی الکساندر اسکارشگورد و مارگو رابی کوشش کرد، فیلمی تازه برای تارزان بسازد اما این فیلم با استقبال نکردن مخاطبان، باخت.

خبرنگاران فرهنگی هنری سینما و تئاتر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مهر 1401 بروزرسانی: 10 مهر 1401 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2334

به "تارزان بار دیگر به سینما می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارزان بار دیگر به سینما می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید