تایلند میزبان مجمع عمومی آنوک در سال 2014 شد

به گزارش اخذ ویزا، خبرنگاران: در جریان برگزاری اجلاس ANOK در لوزان سوئیس، شهر چیانگ مای تایلند به عنوان میزبان مجمع عمومی آنوک در سال 2014 انتخاب شد.

تایلند میزبان مجمع عمومی آنوک در سال 2014 شد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، اجلاس ANOK با حضور روسا و دبیران کل کمیته های المپیک کشورهای مختلف به همراه کمیته اجرایی و هیات رئیسه آنوک و روسای فدراسیون های بین المللی در لوزان سوئیس برگزار گردید.

در ابتدای این اجلاس که محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نایب رئیس شورای المپیک آسیا و بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک کشورمان حضور داشتند، در ابتدا شیخ احمد الفهد الصباح ضمن خوشامدگویی به میهمانان حاضر عنوان داشت: برای ارتقای سطح کیفی کار در آنوک تغییرات جدیدی در اساسنامه آن تحت نظر کمیته پیشنهاد شده است.

وی ادامه داد: آنوک تمامی کوشش های خود را در راستای مدرنیزه کردن و حمایت از کلیه کشورها ادامه داده و سعی خواهد نمود که مدیریتی مطلوب را در اجرای منشور المپیک در آنوک با همکاری تمامی کمیته های المپیک اجرا نماید.

در ادامه این نشست ضمن تصویب پیش نویس مجمع عمومی مسکو، مسئولین برگزاری بازی های المپیک زمستانی سوچی روسیه (2014) و المپیک نوجوانان نانجینگ چین (2012)، گزارشی در مورد چگونگی روند اجرایی کارها ارائه کردند.

همچنین مسئولان برگزاری بازی های المپیک نابینایان 2016 برزیل، المپیک زمستانی پیونگ چانگ کره جنوبی در سال 2018 و مسئولان دومین دوره بازی های المپیک زمستانی نوجوانان در نروژ، گزارش های مربوط به حوزه فعالیت خود را برای حاضران در اجلاس قرائت کردند.

همچنین در حاشیه این اجلاس، شهر چیانگ مای تایلند میزبان مجمع عمومی سال2014 شد، واشنگتن به عنوان میزبان مجمع عمومی سال 2015 انتخاب و مجمع عمومی سال 2016 در حاشیه بازی های المپیک تابستانی 2016 ریودو ژانیرو برگزار خواهد شد.

در حاشیه این نشست مسئولان وادا ضمن ارائه اطلاعاتی از فعالیت های WADA عنوان کردند، این نهاد همکاریهای خود را با دولت ها توسعه داده و کنفرانس جهانی مبارزه با دوپینگ 12 نوامبر 2013 در ژوهانسوبرگ آفریقای جنوبی برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 306

به "تایلند میزبان مجمع عمومی آنوک در سال 2014 شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایلند میزبان مجمع عمومی آنوک در سال 2014 شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید