عابدزاده برترین دروازه بان آسیایی در قاره اروپا، پسر عقاب در کنار دروازه بان لیورپول

به گزارش اخذ ویزا، یک سایت تخصصی فوتبال به معرفی برترین دروازه بان های قاره های مختلف پرداخت که نام امیر عابدزاده به عنوان برترین دروازه بان آسیایی شاغل در فوتبال اروپا به چشم می خورد.

عابدزاده برترین دروازه بان آسیایی در قاره اروپا، پسر عقاب در کنار دروازه بان لیورپول

با ما سفر کنید و با هزینه سفر به اروپا با تور از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، فوتبال ایران این روزها با داشتن سه دروازه بان در فوتبال اروپا که سابقه عضویت در تیم ملی را داشته یا هم اکنون عضو تیم ملی هستند، در این امر پیشتاز است. علیرضا بیرانوند در آنتورپ بلژیک، امیر عابدزاده در ماریتیموی پرتغال و سوشا مکانی در میوندالن نروژ، سه بازیکنی هستند که لژیونرهای دروازه بانی فوتبال ایران محسوب می شوند.

سایت 90min در مطلبی به عملکرد دروازه بان های شش قاره مختلف که در فوتبال اروپا مشغول هستند پرداخته که در این بین، امیر عابدزاده پسر احمدرضا عابدزاده که جزو مشهورترین دروازه بان های فوتبال ایران و ملقب به عقاب آسیا بود، به عنوان بهترین دروازه بان قاره آسیا معرفی شده است. لیست نفرات برتر هر قاره را در ادامه می بینید:

1- امیر عابدزاده - آسیا

بهترین دروازه بان آسیایی این روزها امیر عابدزاده دروازه بان تیم ملی ایران و ماریتیموی پرتغال است. او سابقه عضویت در پایه های برنتفورد، تاتنهام و حضور در فوتبال آمریکا را دارد و با دعوت کارلوس کی روش در لیست تیم ملی در جام دنیای 2018 روسیه حضور داشت.

2- آندره اونانا - آفریقا

در میان آفریقایی ها، برجسته ترین آنها دروازه بان کامرونی آژاکس است. او که در لاماسیا (آموزشگاه بارسلونا) آموزش دید، اما بدون بازی در تیم اصلی بارسلونا، در سال 2015 توسط تیم هلندی خریداری شد. اونانا در این پنج سال رشد قابل توجهی در آژاکس داشته و امروز ارزش او در بازار جابجایی به 36 میلیون یورو می رسد. اونانا همچنین از اولین بازی خود برای کامرون در سال 2016 تا کنون، 18 بازی ملی انجام داده است.

4- یان اوبلاک - اروپا

دروازه بان اسلوونیایی اتلتیکومادرید نه تنها در اروپا، بلکه در دنیا به عنوان باارزش ترین دروازه بان در بازار است. این دروازه بان 27 ساله در سال 2014 وارد اتلتیکومادرید شد تا پله پله تبدیل به دروازه بانی مطمئن زیر نظر دیه گو سیمئونه گردد.

4- کیلور ناواس - کونکاکاف

پس از کسب چند قهرمانی در رئال مادرید و با ورود تیبو کورتوا، کیلور ناواس مجبور به ترک این باشگاه شد و اکنون عضو باشگاه پاری سن ژرمن است که همچنان کیفیت بالای خود را حفظ نموده است. او با پاری سن ژرمن قهرمانی لوشامپیونه و اولین فینال تاریخ این باشگاه در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد.

5- آلیسون بکر - آمریکای جنوبی

بهترین دروازه بان آمریکای جنوبی، دروازه بان برزیلی لیورپول است. آلیسون بکر در اینتر ناسیونال آموزش دید و پیش از پیوستن به قهرمان فعلی لیگ برتر در تیم رم عضویت داشت. بکر همچنین با تیم ملی برزیل قهرمان کوپا آمریکا 2019 شده و تا کنون 44 بازی ملی انجام داده است.

6- متیو رایان - اقیانوسیه

متیو رایان، بهترین دروازه بان قاره اقیانوسیه است که در تیم برایتون (هم تیمی علیرضا دنیابخش) عضویت دارد. رایان 28 ساله، سال 2017 از والنسیا وارد لیگ برتر شد و تا به امروز 58 بازی برای تیم ملی استرالیا انجام داده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1417

به "عابدزاده برترین دروازه بان آسیایی در قاره اروپا، پسر عقاب در کنار دروازه بان لیورپول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عابدزاده برترین دروازه بان آسیایی در قاره اروپا، پسر عقاب در کنار دروازه بان لیورپول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید