تصاویر ، گام بلند فولکس واگن با شاسی بلند تازه ، تایرون جهانی می گردد

به گزارش اخذ ویزا، فولکس واگن نسل تازهی از شاسی بلند تایرون را با هدف جهانی کردن آن می سازد. این شاسی بلند تازه دارای گنجایش 7 سرنشین خواهد بود و جایگزین فولکس واگن تیگوان آل اسپیس می گردد.

تصاویر ، گام بلند فولکس واگن با شاسی بلند تازه ، تایرون جهانی می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از موتور 1، یکی از مدل های بسیاری که به وسیله فولکس واگن در چین ساخته و فروخته می گردد، تایرون (Tayron) است، یک کراس اوور جمع وجور که به وسیله سرمایه گذاری مشترک محلی FAW-VW ساخته شده است. این خودرو از سال 2018 عرضه شده است و بعلاوه با طراحی کوپه به عنوانتایرون ایکس (Tayron X) در دسترس است. هر دو بر روی پلت فرم MQB سوار می شوند و به طور انحصاری در چین در دسترس هستند. با این حال، اگر بخواهیم به گزارش جدیدی که به وسیله اتو کار ایندیا منتشر شده تکیه کنیم، ممکن است همه چیز برای مدل نسل بعدی تغییر کند.

این نشریه ادعا می نماید فولکس واگن میخواهد تایرون را به یک مدل جهانی تبدیل کند تا با پسوندهای L و Allspace جایگزین تیگوان شاسی بلندی گردد که در بعضی بازارها فروخته می گردد. این خودرو در جایگاه بالاتری از نسل بعدی تیگوان و پائین تر توارگ فیس لیفت شده قرار می گیرد و در عین حال به عنوان معادل نسل دوم اشکودا کودیاک فولکس واگن عمل می نماید. شایعات حاکی از آن است که فراوری آن از سال آینده در آلمان انجام می گردد و برنامه هایی برای فروش این شاسی بلند در اروپا و هند و احتمالاً در منطقه ها دیگر نیز وجود دارد.

گزارش اتوکار ایندیا مطابق با یک سند داخلی است که به وسیله اتوماتیو نیوز یوروپ در اواخر سال 2020 به دست آمده است. فولکس واگن این شاسی بلند خود را بر اساس تایرون که در حال حاضر در چین فراوری می گردد، خواهد ساخت. این شاسی بلند از سال 2024 در ولفسبورگ آلمان ساخته می گردد. در عین حال به نظر می رسد، این تصمیم برای متوقف کردن واردات تیگوان جمع و جوراز کارخانه پوبلا در مکزیک گرفته شده است.

تعیین نیست که آیا فراوری تیگوان مدل بزرگ تر باقی خواهد ماند تا نسل جدیدی از آن فراوری شده و در بعضی بازارها حضور یابد یا اینکه تایرون به طور کامل جایگزین آن خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر | فضای دلنشین یک کمپر جمع و جور | این فولکس واگن ایده آل است!
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1402 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2424

به "تصاویر ، گام بلند فولکس واگن با شاسی بلند تازه ، تایرون جهانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، گام بلند فولکس واگن با شاسی بلند تازه ، تایرون جهانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید