طراحی حیاط ویلا: دیدن کنید: ماکت های ایتالیایی بناهای تاریخی ایران در باغ موزه هنر ایرانی

به گزارش اخذ ویزا، باغ موزه هنر ایرانی یکی از جاذبه های گردشگری زیبا در شمال تهران است. در این ویدیو با هم گشتی در این باغ زیبا می زنیم تا با فضای آن بیشتر آشنا شویم.

طراحی حیاط ویلا: دیدن کنید: ماکت های ایتالیایی بناهای تاریخی ایران در باغ موزه هنر ایرانی

جهت دریافت خدمات طراحی حیاط ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

باغ موزه هنر ایرانی از مکان هایی است که به ویژه در فصل بهار حال و هوایی خاص دارد. در این باغ علاوه بر محیطی سرسبز و زیبا، فروشگاه های صنایع دستی و محصولات فرهنگی، کافه های زیبا و گالری پردیس واقع شده است. اما یکی از مهم ترین جاذبه های این باغ، ماکت تعدادی از جاذبه های گردشگری ایران که در لیست میراث جهانی یونسکو ثبت شده اند، است. گفته می گردد این ماکت ها به مناسب جشن های 2500 ساله شاهنشاهی به هنرمندان ایتالیایی سفارش داده شده است و پس از انقلاب مدت زیادی در انبار بوده تا دهه هشتاد که در این باغ نصب شده اند. متاسفانه این ماکت ها به علت قرار گرفتن در معرض هوای آزاد، باد، باران و برف و البته آب پاش های باغ (!) شرایط خوبی ندارند و امکان تخریب آن ها وجود دارد. در این ویدیو با هم نگاهی به این ماکت ها که دارای جزییات کم نظیری هستند، می اندازیم. با خبرنگاران همراه باشید.

منبع: کجارو
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2116

به "طراحی حیاط ویلا: دیدن کنید: ماکت های ایتالیایی بناهای تاریخی ایران در باغ موزه هنر ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی حیاط ویلا: دیدن کنید: ماکت های ایتالیایی بناهای تاریخی ایران در باغ موزه هنر ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید