توسعه بازی جنگ ستارگان: شوالیه های جمهوری قدیم با مشکل روبرو شده است

به گزارش اخذ ویزا، اگرچه خبر توسعه بازسازی بازی جنگ ستارگان: شوالیه های جمهوری قدیم (Star Wars: Knights of the Old Republic Remake) زودتر از معرفی رسمی لو رفته بود اما به هر حال معرفی آن در رویداد بزرگ پلی استیشن در سال گذشته یکی از بزرگ ترین معرفی های آن رویداد بود.

توسعه بازی جنگ ستارگان: شوالیه های جمهوری قدیم با مشکل روبرو شده است

از آن زمان به بعد، چیز تازه ای را از سوی استودیو سازنده ی نسخه بازسازی شده این اثر یعنی استودیو اسپایر (Aspyr) ندیده یا نشنیده ایم که همین موضوع گزارشی را که اخیراً منتشر شده است، ناراحت کننده تر می کند.

بر اساس گزارشی که سایت بلومبرگ منتشر کرده، توسعه بازسازی بازی جنگ ستارگان: شوالیه های جمهوری قدیم با مشکلاتی روبرو شده و فعلاً معلق مانده است. طبق این گزارش، عرضه این اثر تا تاریخ ناتعیینی تأخیر خورده است.

گزارش بلومبرگ با استناد به افرادی که با اتفاقات مربوط به توسعه این بازی آشنا هستند، اشاره می کند که استودیو اسپایر مدیر هنری بازی یعنی جیسون مینور (Jason Minor) و مدیر طراحی آن یعنی برد پرینس (Brad Prince) را ماه گذشته اخراج کرده است. طبق گزارش ها، این استودیو به کارکنان گفته است که پروژه را متوقف کرده و در حال حاضر در پی قراردادهای تازه است.

استودیو اسپایر که در آستین، تگزاس مستقر شده است، بیشتر به عنوان توسعه دهنده ای شناخته می شود که به توسعه پورت بازی های مختلف می پردازد و تا به امروز پورت های زیادی را برای مک، لینوکس، نینتندو سوییچ، پلی استیشن، ایکس باکس و موبایل منتشر کرده است. در مقایسه با کارهای قبلی این استودیو، بازسازی بازی جنگ ستارگان: شوالیه های جمهوری قدیم یک پروژه بسیار بزرگ برای آن ها به شمار میرود.

شرایط و جزئیات پیرامون اخراج این دو کارگردان ناتعیین است. این گزارش می گوید که اسپایر یک نسخه نمایشی (دمو) را به لوکاس فیلم و سونی که سرمایه گذاری مشترک این پروژه را بر عهده دارند، نشان داده است. ظاهراً تیم توسعه دهنده احساس می کرد که در راستا درستی قرار دارند که همین موضوع این اخراج ها را تکان دهنده تر کرده است.

زمانی که بازی در سال گذشته معرفی گشت، در آن زمان به مدت 3 سال از طریق Asypr در حال توسعه بود. در واقع، این استودیو انتظار داشت که بازسازی این بازی نقش آفرینی معروف تا خاتمه سال 2022 عرضه شود که تعیین است چنین چیزی به واقعیت تبدیل نشد.

متأسفانه، به نظر می رسد که با توجه به فرایند پیشرفت توسعه بازی آن ها نتوانسته اند بودجه موردنیاز برای ادامه توسعه اثر را توجیه کنند. بر اساس این گزارش، مدیریت Aspyr از دموی گفته شده راضی نبوده است. به نظر می رسد که Aspyr پول زیادی خرج کرده است و برای رساندن بازی به آن نقطه زمان زیادی طول کشیده است و نمی تواند با همین مدل فرایند توسعه بازی را به شکل پایداری ادامه دهد.

استودیو Saber Interactive در ماه مه امسال به کمک اسپایر شتافت تا بتوانند مراحل ساخت بازی را تمام کنند. هر دو توسعه دهنده متعلق به شرکت امبریسر (Embracer Group) هستند، بنابراین این احتمال وجود دارد که Saber Interactive بتواند کنترل پروژه را به طور کامل در دست بگیرد - حداقل، این چیزی است که برخی در استودیو اسپایر به آن معتقدند.

منبع: VG247

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 مرداد 1401 بروزرسانی: 11 مرداد 1401 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2297

به "توسعه بازی جنگ ستارگان: شوالیه های جمهوری قدیم با مشکل روبرو شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه بازی جنگ ستارگان: شوالیه های جمهوری قدیم با مشکل روبرو شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید