جاذبه های گردشگری چین ، دیدنی هایی که آسیاگردی را شیرین می نمایند

به گزارش اخذ ویزا، یکی از دلایلی که کشور چین از پر بازدیدترین کشورهای دنیا بوده، این است که ترکیبی از فضاهای طبیعی خیره کننده و فرهنگ باستانی منحصر به فرد را به بازدیدکنندگان هدیه می نماید. هر دوی این ویژگی های خارق العاده باعث می شوند تا هر کسی که جرات می نماید به آسیای شرقی یا همان شرق دور سفر کند، از تماشای دیدنی های چین انگشت به دهان بماند. در این نوشتار، قصد داریم جاذبه های گردشگری چین را به شما معرفی کنیم. اگر قصد سفر به کشور باستانی و حیرت انگیز چین را دارید، ابتدا مطلب جاهای دیدنی چین را بخوانید.

جاذبه های گردشگری چین ، دیدنی هایی که آسیاگردی را شیرین می نمایند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

سوژو

یک ضرب المثل باستانی چینی وجود دارد که در آن سوژو Suzhou، این شهر فوق العاده که ونیز کشور چین نیز خوانده می گردد، در آن وصف شده است. این ضرب المثل می گوید: باغ بهشتی تنها در بهشت و بر روی زمین تنها در سوژو Suzhou و هانگ ژو Hangzhou واقع شده است. این شهر که در فاصله نیم ساعته از شهر شانگهای Shanghai قرار گرفته، مملو از کانال های آب، باغ های بسیار زیبا و پاگوداهای تاریخی بی نظیر است. این ویژگی ها باعث می شوند تا شهر سوژو Suzhou یک گریزگاه ایده آل و یکی از بهترین جاهای دیدنی چین برای کسانی بوده که می خواهند از جنگل های بتونی و آسمان خراش ها فرار نمایند.

هنگ کنگ

نقطه دوم از فهرست فوق العاده ترین جاذبه های گردشگری چین، شهر هنگ کنگ Hong Kong است. کسانی که عاشق شهرهای بزرگ هستند مطمئنا از سفر به هنگ کنگ Hong Kong لذت خواهند برد. این شهر یکی از مدرن ترین شهرهای دنیا به شمار می رود و بخاطر تضادهایش شهرت بالایی دارد. هر شب از ساعت هشت شب به بعد در خیابان ستارگان یا Avenue of the Stars می توانید شاهد بازی نور روی آسمان خراش های باشکوه این شهر باشید. توصیه می گردد این شهر را بدون بالا رفتن از کوه ویکتوریا Victoria، بلند ترین کوه شهر ترک نکنید. چند روز از سفر خود را مانند یک محلی اصیل زندگی کنید و غذاهای محلی را در بازارهای شبانه کشف کنید.

یانگشاو

کوه های یانگشاو Yangshuo که بسیار سرسبز و پر درخت هستند، در کناره رودخانه لی Li River قرار دارند و هر ساله هزاران گردشگر دارای کوله پشتی را به سوی خود جذب می نمایند. شما نیز می توانید یکی از این گردشگران باشید و با سفر به این منطقه که یکی از معروف ترین دیدنی های چین بوده، از تماشای مناظر خیره نماینده و انجام فعالیت هایی که در این منطقه انجام می گردد، لذت ببرید. در یانگشاو Yangshuo علاوه بر فعالیت محبوب قایق سواری با قایق های بامبو می توانید به دوچرخه سواری در میان زمین های برنج یا بازدید از غارهای بسیار زیبای موجود در این کوه ها مشغول شوید. به جز دلایلی که ذکر شد، دلایل متعدد دیگری نیز برای اضافه کردن یانگشاو Yangshuo به فهرست فوق العاده ترین جاهای دیدنی چین وجود دارند.

یون نان

شهرهای باستانی دالی Dali، شاکسی Shaxi، لیجیانگ Lijiang و شانگری لا Shangri-La بعضی از هدیه های خیره نماینده ای هستند که استان یون نان Yunnan در چین به بازدیدنمایندگانی که از جنوب غربی این کشور دیدن می نمایند، ارائه می نماید. بدون شک این منطقه می بایست در فهرست فوق العاده ترین جاذبه های گردشگری کشور چین قرار بگیرد. مزرعه های بالکنی شکل برنج در یوانیانگ Yuangyang به عنوان یکی از زیباترین مزرعه های قاره آسیا چشم ها را خیره می نمایند، گلوگاه آبشارهای تایگر یا تایگر فالز Tiger Falls، عمیق ترین کنیون رودخانه ای در دنیا نیز در یون نان Yunnan واقع شده است. نزدیک بودن این منطقه از چین به جنوب شرقی آسیا و کوه های تبت Tibet، ترکیبی از خیره نماینده ترین و جالب ترین جاهای دیدنی چین را به وجود آورده است.

دیوار بزرگ چین

برخلاف شایعاتی که در دنیا در خصوص دیوار بزرگ چین Great Wall of China وجود دارد، این دیوار از فضا دیده نمی گردد. اما این دیوار طولانی و خارق العاده با بیش از 21 هزار کیلومتر طول، یکی از جاذبه های گردشگری چین برای بازدید به شمار می رود. ساخت این دیوار دژ مانند، قرن ها پیش از میلاد مسیح شروع شد و طی سال ها و قرن های بعد وسعت پیدا کرد و به یک دیوار یکپارچه و متوالی تبدیل شد تا مانعی برای هجوم دشمنان و تهدید و تصرف آنان باشد. با اینکه بسیاری از بخش های این دیوار دچار خرابی و ریزش گسترده شده اند، دیوار بزرگ چین Great Wall of China همچنان پابرجا ایستاده و به آسانی می توان از پایتخت کشور، شهر پکن Beijing، به بازدید از آن رفت.

شی آن

حتما در خصوص لشکر تراکوتا Terracotta Army یا لشکر سفالین در شی آن Xian شنیده اید. این لشکر که شامل بیش از 8000 مجسمه سفالین از سربازان، اسب ها بوده و قدمت آن به قرن سوم پیش از میلاد مسیح می رسد، شهرت بسیار زیادی دارد، اما چیزهای بسیار زیاد دیگری نیز در شی آن Xian وجود دارند که شایسته بازدید هستند. جاده ابریشم در گذشته در این شهر به سرانجام می رسید. در شی آن Xian می توانید سنتی ترین دیدنی های چین را ببینید که با یک دیوار زیبا و برج های بزرگ ناقوس تکمیل شده است، همچنین محله مسلمانان که آنچنان متفاوت و اصیل است که در بازدید از آن دچار تردید می شوید که آیا در یک کشور آسیایی بسر می برید یا در مراکش.

بیجینگ

بیجینگ Beijing به عنوان پایتخت کشور چین، یک شهر بزرگ و عالی است و نه تنها بخاطر تراکم جمعیت عظیمش، بلکه بخاطر جاذبه های گردشگری فوق العاده ای که در آن وجود دارند، مشهور است. در این شهر سنت و مدرنیته با هم ترکیب شده اند، بنابراین در آن می توانید از شگفتی های معماری مانند معبد بهشت Temple of Heaven و شهر ممنوعه Forbidden City دیدن کنید. هر دوی این جاذبه های گردشگری مهم و بناهای تاریخی بسیار مهم دیگر مانند میدان تی آن من Tiananmen Square یا آرامگاه مائو Mao Zedong Mausoleum در کنار آسمان خراش ها و رستوران ها و فروشگاه های آوانگارد قرار گرفته اند. شهر بیجینگ Beijing یکی از پر جاذبه ترین نقاط کشور چین است و مسلما می بایست در فهرست فوق العاده دیدنی های چین قرار بگیرد.

منبع: همگردی
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 389

به "جاذبه های گردشگری چین ، دیدنی هایی که آسیاگردی را شیرین می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری چین ، دیدنی هایی که آسیاگردی را شیرین می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید