جای خواب و لباس حیوانات خانگی، بهترین انتخاب را داشته باشید

به گزارش اخذ ویزا، خبرنگاران: وقتی فردی تصمیم به نگهداری از حیوانات خانگی و به سرپرستی پذیرفتن آن می گیرد باید تمامی جوانب مربوط به این مسئله را نیز بسنجد. این یعنی باید آن قدر به خود مطمئن باشد تا بعد از آمدن این مهمانان کوچک به خانه، بتواند با تمام توان خود از آن ها نگهداری کند. در این میان، اما فراهم کردن شرایط مناسب برای نگهداری از حیوانات خانگی نیز نقشی معین کننده به شمار خواهد آمد. خرید لوازم و وسایل مناسب و موردنیاز حیوان خانگی برای فراهم کردن محیطی امن و راحت برای او لازمه نگهداری از حیوانات خانگی است. به همین دلیل هم هست که معمولاً گفته می گردد که برای انتخاب و خرید جای خواب و همین طور لباس خانگی حیوانات خانگی خود دقت و حوصله بیشتری را به کار ببرید. در این مطلب همراه ما باشید تا در این رابطه برایتان بیشتر بگوییم.

جای خواب و لباس حیوانات خانگی، بهترین انتخاب را داشته باشید

جای خواب حیوانات خانگی

برای آنکه بتوانید فضای خوبی را برای خواب حیوانات خانگی خود فراهم کنید باید نکات بسیاری را مدنظر قرار دهید. اولین مسئله این است که ابعاد جای خواب حیوان خانگی شما باید با جثه او تناسب داشته باشد. طبیعی است که حیوان خانگی شما حتی با وجود کوچک تر بودن جای خواب خود نیز، هر جوری که می تواند خود را در فضای خواب جای می دهد و می خوابد و انگار نه انگار! اما مسئله مهم این است که قطعاً خواب راحتی به دنبال نخواهد داشت و بعد از گذشت زمان می تواند عوارض بسیاری را برای او به جا بگذارد.

علاوه بر این توجه به جنس تشک و جای خواب حیوان خانگی نیز مسئله مهمی است که باید به آن توجه کنید. بهتر است به سراغ تشک هایی بروید که پارچه آن ها پرز گیری کمی داشته باشند. طبیعی است که موی حیوان خانگی شما به خصوص در فصل هایی همچون بهار ریزش داشته باشد؛ بنابراین بهتر است که حداقل میزان ریزش موی او بر روی تشک دیده نشود. علاوه بر این بهتر است که به دنبال تشک هایی باشید که در تضاد رنگی بسیاری با مو های حیوان خانگی تان نباشد تا ریزش موی او آن قدر ها به چشمتان نیاید.

مسئله مهم دیگری که در رابطه با جای خواب حیوان خانگی و نکات خرید تشک برای حیوان خانگی باید در نظر بگیرید جنس پارچه است. طبیعی است که شما باید به سراغ تشک هایی بروید قابلیت شست و شوی مداوم را داشته باشند. چراکه احتمالاً پس از ادرار، استفراغ، پیاده روی و... شما باید تشک ها را به خوبی بشویید. البته بهتر است که علاوه بر قابلیت شست وشو تشک و جای خواب حیوان خانگی شما به گونه ای باشد که لکه ای بر روی آن نماند یا حداقل بعد از تمیز کردن و یا شست وشو به خوبی پاک شود.

علاوه بر این جای خواب و تشک حیوان خانگی باید دوخت بسیار خوبی نیز داشته باشد. طبیعی است که حیوان خانگی شما بخواهد به اندازه کافی بازی کند و یا بر روی تشک خود چنگ بزند! به همین دلیل هم داشتن تشکی با بافت و دوخت محکم و مناسب می تواند خیال شما را از بابت مقاومت و کیفیت بالای آن به مراتب راحت تر کند.

لباس حیوانات خانگی

استفاده از لباس حیوانات خانگی را می توان از دو جنبه مختلف موردبررسی قرار داد. طبیعی است که در بسیاری از شرایط مانند قرار دریافت در هوای سرد، برفی و یا بارانی ضروری است که شرایط مناسبی را برای حیوان خانگی خود فراهم کنید تا راحت تر باشد و بتوانید به خوبی از سلامت او محافظت کنید. خوشبختانه امروزه تنوع محصولات و لباس های زمستانه حیوانات خانگی به حدی زیاد است که شما می توانید با هر بودجه ای برای حیوان خانگی خود، آن هم در ابعاد و جثه ای لباس مناسبی را خریداری کنید.

مسئله دیگر، اما به صنعت مد در حیوانات خانگی باز می شود! طبیعی است که بسیاری از صاحبان حیوانات خانگی ترجیح می دهند که سگ و یا گربه ای شیک و خوش لباس داشته باشند! اما در این میان اولین مسئله ای که باید به آن توجه کنید این است که همه چیز را در حد تعادل و تناسب حفظ کنید. این را بدانید که حیوانات خانگی مانند انسان ها نیستند و در نتیجه هر لباسی را نمی توان به تن آن ها کرد. به همین دلیل نیز باید حتماً و حتماً در وهله اول راحتی آن ها را مدنظر داشته باشید و بعد دست به خرید لباس برای حیوان خانگی خود بزنید.

امروزه تنوع لباس و اکسسوری های حیوانات خانگی به حدی است که می توانید با هر سلیقه ای و البته به هر مناسبتی لباسی ایده آل و مناسب برای حیوان خانگی خود خریداری کنید. فقط حتماً به ابعاد و جثه حیوان خانگی خود و همین طور راحتی و عدم محدودیت حرکتی او نیز توجه لازم را داشته باشید.

مسئله دیگری که در زمان خرید لباس حیوانات خانگی باید به آن توجه کنید جنس و متریال لباس است. باید این را بدانید که بسیاری از حیوانات خانگی در برابر بعضی از متریال ها حساسیت نشان داده و پوستی ملتهب پیدا می نمایند. به همین دلیل نیز بهتر است که به سراغ برند های معتبر بروید تا از این بابت خیالتان راحت باشد. دقت کنید که در طراحی لباس، قسمت های سفت و تیزی وجود نداشته باشد تا به بدن حیوان خانگی شما آسیبی وارد نشود. به خاطر داشته باشید که حیوانات خانگی شما زبان ندارند تا اگر لباس به بدن آن ها فرو رفته و یا اذیتشان کند با شما در میان بگذارند! پس این شما هستید که با احساس مسئولیت پذیری خود باید تمامی جوانب را در نظر گرفته و انتخاب درست و راحتی داشته باشید.

خرید وسایل حیوانات خانگی

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های آنلاین یا حضوری حیوانات خانگی با انواع لباس و جای خواب حیوان خانگی روبه رو شوید و متناسب با نوع و البته جثه حیوان خانگی خود محصول مناسبی را خریداری کنید. علاوه بر این می توانید به انواع اسباب بازی، ظرف غذا و آب، سبد حمل و... نیز دسترسی پیدا کنید. طبیعی است که تهیه تمامی این لوازم در کنار یکدیگر راحتی به مراتب بیشتری را برای حیوان خانگی شما به همراه خواهد داشت.

منبع: برترین ها
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1089

به "جای خواب و لباس حیوانات خانگی، بهترین انتخاب را داشته باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جای خواب و لباس حیوانات خانگی، بهترین انتخاب را داشته باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید