جا به جایی عظیم در استقلال؛ بازگشت فرمانده آبی ها

به گزارش اخذ ویزا، بعد از انتها قرارداد قرضی امید ابراهیمی با یوپن بلژیک این باشگاه رسما انتها همکاری خود با هافبک سابق استقلالی ها را اعلام نمود. ابراهیمی بعد از جام جهانی 2018 با قراردادی دو ساله به الاهلی قطر پیوسته بود و بعد از یک سال حضور در این تیم با قراردادی قرضی راهی بلژیک شد.

جا به جایی عظیم در استقلال؛ بازگشت فرمانده آبی ها

اما درست از همان زمانی که اعلام شد ابراهیمی فصل بعد را در بلژیک نخواهد بود زمزمه هایی مبنی بر بازگشت او به استقلال شنیده شد. با توجه به اینکه گفته می شد الاهلی قطر هم علاقه چندانی به بازگرداندن هافبک ایرانی خود ندارد.

این در حالی است که ابراهیمی تا امروز اظهار نظری در مورد بازگشتش به استقلال انجام نداده است.

استقلال در این فصل با حضور علی کریمی، مسعود ریگی و فرشید باقری سه هافبک دفاعی در فهرست خود داشت که معمولا انتخاب استراماچونی و فرهاد مجیدی برای زوج خط میانی این تیم کریمی و ریگی بودند.

اما اخیرا خبر هایی مبنی بر جدایی علی کریمی در سرانجام فصل از استقلال شنیده می گردد. کریمی در سرانجام فصل قبل هم در آستانه جدایی از استقلال بود و جزو بازیکنانی بود که دیرتر از سایر بازیکنان این باشگاه قرارداد خود را به مدت یک فصل تمدید کرد.

گفته می گردد کریمی تصمیم گرفته تا در سرانجام فصل فوتبال خود را خارج از ایران ادامه دهد و این یعنی شرایط برای بازگشت امید ابراهیمی به استقلال مهیا تر از قبل است و نام او در لیست نقل و انتقالاتی استقلال دیده می گردد.

ابراهیمی پیش از جدایی از استقلال از محبوبیت بالایی در میان طرفداران این تیم برخوردار بود، اما ترک استقلال در فصلی که این تیم احتیاج به یک هافبک دفاعی مقتدر داشت باعث دلخوری طرفداران این تیم شد. با این حال ابراهیمی به خوبی می داند که در 33 سالگی شاید فرصت دوباره ای برای بازگشت به استقلال در آینده برای او به وجود نیاید. اشتباهی که پژمان منتظری را در سال های سرانجامی فوتبالش از استقلال دور کرد تا او به احتمال فراوان در پیراهنی به جز استقلال از فوتبال خداحافظی کند.

فرمانده سابق آبی ها در طول 5 فصل حضور در استقلال خاطرات خوبی را برای طرفداران این تیم ساخت و مزد حضور موثرش در ترکی آبی ها حضور در ترکیب ثابت تیم ملی در جام جهانی و بازی های درخشانش در تیم کی روش بود. طرفداران استقلال یکی از دلایل نتایج اخیر این تیم را نبود یک هافبک بازیگردان در میانه زمین این تیم عنوان می نمایند و از بازگشت امید ابراهیمی به این تیم استقبال خواهند کرد.

ابراهیمی شاید تنها بازیکنی باشد که حضورش در استقلال فارغ از این موضوع است که فصل بعد چه کسی بر روی نیمکت این تیم خواهد نشست و شماره 6 سابق آبی ها در سرلیست نقل و انتقالاتی استقلال واقع شده است.

منبع: همشهری آنلاین

منبع: فرارو
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1140

به "جا به جایی عظیم در استقلال؛ بازگشت فرمانده آبی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جا به جایی عظیم در استقلال؛ بازگشت فرمانده آبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید