جزیره بینتان ، یکی از زیباترین جزایر اندونزی Bintan Island

به گزارش اخذ ویزا، جزیره بینتان اندونزی

در این مطلب از مجله خبرنگاران شما را با جزیره بینتان اندونزی ، یکی از زیباترین جزایر جهان آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

جزیره بینتان ، یکی از زیباترین جزایر اندونزی Bintan Island

اندونزی به عنوان بزرگ ترین مجمع الجزایر جهان، بیش از هر مقصد جهانگردی دیگری دارای جزیره است. جزایر اندونزی که در اطراف خط استوا پراکنده شده اند، سرشار از زیبایی وصف ناشدنی هستند. بعضی از آن ها مقصد جذابی برای موج سواران محسوب می شوند، درحالی که بعضی دیگر به خاطر داشتن گونه های جانوری بومی و خاص معروفیت دارند.

زیبایی طبیعی بی سرانجام تقریبا در همه جا قابل مشاهده است؛ اقیانوس زیبا در این منطقه با تپه های سرسبز، طبیعت وحشی، میراث فرهنگی مسحورنماینده و جاذبه های فراوان دیگر ادغام شده است.

بینتان ، یکی از جزایر مجمع الجزایر ریائو (Riau) در اندونزی است که بزرگترین آنها نیز به شمار می رود. این جزیره با فاصله 50 دقیقه از سنگاپور قرار گرفته است و به نوعی می توان گفت نسبت به اندونزی دورتر است تا سنگاپور و مالزی و به همین علت آن را می توان جزیره ای دورافتاده در اندونزی دانست.

با اینحال ، بینتان با وجود ریزورت های کلاس بالا ، زمین های گلف با کیفیت جهانی و اتمسفر رویایی و شاداب ساحلی ، مقصدی محبوب برای بسیاری از جهانگردان به شمار می آید بخصوص آنهایی که به بالی سفر نموده اند و این بار تصمیم دارند به مقصدی متفاوت تر در اندونزی بروند.

این جزیره اقامتی مقصدی محبوب از سمت کشور سنگاپور بوده و به وسیله یک مسیر دریایی یک ساعته قابل دسترس است. علیرغم وجود هتل های بین المللی و صحبت به زبان انگلیسی در اینجا، جزیره بینتان بخش دوست داشتنی استان ریائو در اندونزی محسوب می گردد.

این بهشت شرقی به لطف محبوبیت خود در خارج از کشور، یک جواهر جهانگردی متمایز بوده و شباهتی به جزایر منطقه سوماترا ندارد. اقامتگاه های لوکس و جاذبه های تفریحی مدرن و متفاوت در سراسر این جزیره یافت می گردد. اولین حوضچه آب شور در منطقه جنوب شرق آسیا، یک باشگاه پرواز برای سوار شدن بر هواپیماهای دریایی و تفریحات دیگر، بخشی از جاذبه های این جزیره هستند.

بینتان ساحلی وسیع دارد که از شن های سفید تشکیل شده اند ، به طور رسمی ده ریزورت ساحلی ، چهار زمین گلف وسیع و امکانات تفریحی متعدد دیگری در این جزیره وجود دارد.

امروزه این جزیره یک مقصد محبوب جهانی برای جهانگردان ورزشی به شمار می رود به طوری که سالانه ورزشکاران زیادی برای مسابقات ماراتون یا گلف به اینجا می آیند. اخیرا ، برای جذب جهانگرد بیشتر ، یک دریاچه دست ساز نیز در میان ریزورت های لوکس و درجه یک این جزیره ساخته شده است.

جزیره بینتان تقریبا سه برابر سنگاپور است ، با این تفاوت که حداقل 5 میلیون ساکن کمتر از آن دارد. تقریبا 340000 نفر در این جزیره آرام زندگی می نمایند. برای رفتن به این جزیره می توانید به شهر جاکارتا در اندونزی بروید ، از آنجا روزانه پروازهایی به فرودگاه راجا حاجی فی سبیل لله (Raja Haji Fisabililah Airport) در جزیره بینتان صورت می گیرد.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 22 مهر 1403 بروزرسانی: 22 مهر 1403 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2525

به "جزیره بینتان ، یکی از زیباترین جزایر اندونزی Bintan Island" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره بینتان ، یکی از زیباترین جزایر اندونزی Bintan Island"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید