حقوق های نجومی در شرکت پتروشیمی امیرکبیر

به گزارش اخذ ویزا، پس از رسانه ای شدن فیش حقوقی تعدادی از کارکنان شرکت پتروشیمی امیرکبیر، پیگیر دلیل و چگونگی اعداد و ارقام نجومی این فیش ها شده است.

حقوق های نجومی در شرکت پتروشیمی امیرکبیر

خبرگزاری صدا و سیما، مبالغ درج شده در این فیش ها، واکنش های متعددی را در فضای حقیقی و مجازی در پی داشته و پیگیری و شفاف سازی این موضوع، درخواست مردم از رسانه ها و مسئولان مربوطه بوده است.

در 3 مورد از گزارش های دریافتی، حقوق های نجومی کارکنان پتروشیمی امیرکبیر به مبالغ 84، 125 و 215 میلیون تومان، پرداخت شده است.

هرچند خبرگزاری صدا و سیما تا به امروز باوجود تماس های مکرر با روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر، نتوانسته است پاسخ شفافی در این باره دریافت کند، اما رئیس روابط عمومی منطقه ویژه مالی پتروشیمی به خبرنگار ما گفت: موضوع این فیش ها هنوز مبهم است و آنالیز های حاکمیتی ما به وسیله مراجع ذی صلاح در باره این موضوع شروع شده است.

محسن ادیبی با تاکید بر اینکه روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیر کبیر موظف و مکلف به روشنگری و شفاف سازی فیش های نجومی صادر شده در این شرکت است گفت: در صورت هرگونه مقاومت از سوی شرکت درباره برطرف ابهام ها، موضوع به جد از سوی منطقه ویژه مالی پتروشیمی پیگیری خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2115

به "حقوق های نجومی در شرکت پتروشیمی امیرکبیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقوق های نجومی در شرکت پتروشیمی امیرکبیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید