خانه را با هر گل ایران روی سرمان گذاشتیم، طارمی همه جوره خوب است

به گزارش اخذ ویزا، سیدمحمد علوی در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل بحرین گفت: انتظاری که از تیم ملی می رفت، همین بود. یک دروازه بان ایران به اندازه کل بازیکنان بحرین ارزش اقتصادی دارد. ایران در کنار ژاپن، کره جنوبی و استرالیا غول های فوتبال آسیا بوده اند. بازیکنان ما برابر بحرین گل کاشتند و با شرایطی که مردم ایران دارند، آنها را شاد کردند. حق ایران است که به مرحله بعد صعود کند و غیرت و تعصب ایرانی مثال زدنی است.

خانه را با هر گل ایران روی سرمان گذاشتیم، طارمی همه جوره خوب است

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به درخشش مهدی طارمی و سردار آزمون در خط حمله یادآور شد: طارمی همه جوره خوب است ولی باید بیشتر مراقب باشد. بازیکن هرچه عظیم تر می گردد باید مراقب حواشی هم باشد و آمادگی اش را بیشتر حفظ کند. طارمی در بالاترین سطح فوتبال اروپا درخشید ولی در عمل در تیم ملی ایران هم نشان داد می تواند کارهای عظیمی انجام بدهد. از بازی طارمی و آزمون لذت بردیم. آنها سطح تیم ملی را بالاتر برده اند.

علوی در مورد انتقاداتی که به برنامه تدافعی ایران و عملکرد صادق محرمی و احسان حاج صفی مقابل بحرین می گردد، تاکید نمود: به نظرم مدافعان ما بازی خوبی انجام دادند. من می دانم که هوای شرجی بحرین چطور است و چقدر در کارایی بازیکن تاثیر می گذارد. علاوه بر این احتیاج به بازی هجومی داشتیم و طبیعی بود در چند صحنه ضد حمله بخوریم و بازیکنان جا بمانند.

وی با اشاره به دیگر بازی حساس ایران مقابل عراق، گفت: اگر برابر عراق به همین شکل بازی کنیم، قطعاً برنده می شویم. بازیکنان عظیمی در تیم ملی هستند و باید در عمل مقابل عراق ثابت کنیم تیم بهتری هستیم. سه امتیاز بازی با عراق از نان شب هم برایمان واجب تر است.

آیا ضعفی در بازی ایران با بحرین دیدید که لازم باشد کادر فنی آن را برای دو بازی به جامانده برطرف کند؟ مدافع پیشین تیم ملی ایران در پاسخ به این سئوال گفت: برابر بحرین ضعف آن چنانی نداشتیم. به نظرم مقابل هنگ کنگ نقاط ضعف بیشتری نشان دادیم.

علوی با بیان اینکه حیف شد تیم ملی وحید امیری را به دلیل مصدومیت از دست داد، گفت: با این حال بازیکنان سطح بالا کم نداریم. بازیکنان جایگزین می توانند خیلی خوب این جای خالی را پر نمایند.

مدافع پیشین تیم ملی ایران که همسری بحرینی دارد، در خاتمه در مورد کُری خوانی خانوادگی در بازی ایران و بحرین هم اظهار کرد: من و بچه هایم با هر گلی که ایران می زد، بالا می پریدیم و خانه را روی سرمان گذاشتیم. همسرم و برادرش بعد از هر گل ایران ناراحت و عبوس بودند (باخنده). آنقدر خانه را روی سرمان گذاشتیم که در نهایت همسایه طبقه پایین به ما تذکر داد!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1871

به "خانه را با هر گل ایران روی سرمان گذاشتیم، طارمی همه جوره خوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه را با هر گل ایران روی سرمان گذاشتیم، طارمی همه جوره خوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید