خبرنگاران برانکو به مسوولان فدراسیون فوتبال عمان تخفیف داد

به گزارش اخذ ویزا، تهران- خبرنگاران- برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال عمان پس از تعلیق مسابقات فوتبال و دیدارهای ملی گفت: درخواست کسر قرارداد از سوی من مطرح شد چرا که برنامه های ما لغو شده و طبیعی بود که بخواهم این کار را انجام دهم اقدامی که عمانی ها از انجام آن غافلگیر شدند.

خبرنگاران برانکو به مسوولان فدراسیون فوتبال عمان تخفیف داد

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

برانکو سرمربی سابق پرسپولیس در حال حاضر در کرواسی به سر می برد. این مربی که به تازگی از عمان به کشورش به وسیله دوحه بازگشته، مرخصی اجباری خود را نوعی توفیق اجباری دانسته چرا که معتقد است پس از 40 سال زندگی مشترک می تواند همراه همسرش ماه عسل را سپری کند و بیشتر در کنار خانواده باشد.

برانکو گفت: عمان کشور خطرناکی در برابر ویروس کرونا نیست چرا که تنها 24 نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شدند که 12 نفر آنها هم درمان شدند. در حال حاضر همه برنامه های ورزشی ما مختل شده و قرار بود در ماه های مارس و ژوئن (فروردین و تیر) برنامه های تمرینی را برای تیم در نظر بگیریم که این برنامه ها تا الان لغو شده است. قصد برگزاری اردو و آماده سازی تیم را برای مسابقات مقدماتی جام جهانی داشتیم که آن دیدارها لغو شد. با توجه به این موضوع حداقل یک ماه در خانه خواهم ماند.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران که هم اکنون راهنمایی تیم ملی عمان را بر عهده دارد، خاطر نشان کرد: عمان کشوری مانند کرواسی نیست که پنجاه سال فوتبال داشته باشد اما در باشگاه های ما بازیکنان با کیفیتی حضور دارند که با استفاده از آنها می توانیم در آسیا به رقابت با رقیبان بپردازیم.

این مربی همچنین تصمیم گرفت که با توجه به شیوع ویروس کرونا، 2 ماه از حقوق خود را به فدراسیون فوتبال عمان تخفیف بدهد. وی در خصوص این اقدام خود هم گفت: این درخواست از سوی من صورت گرفت چرا که آنها خواهان آن نبودند. البته طبیعی بود که باید این کار را می دادم و به نوعی این یک وظیفه برای من بود چرا که برنامه های ما لغو شده است.

برانکو توضیح داد: آن ها شخصاً در عمان از من تشکر کردند، حتی از واکنش من غافلگیر شدند چون خواهان آن نبودند. اما من فکر کردم طبیعی است با توجه به این که تقریباً هیچ فعالیتی غیر از تجزیه و تحلیل و برنامه ریزی در خانه وجود ندارد، باید این کار را می کردم. در واقع وظیفه داشتم که قراردادم را کاهش دهم چون در ماه مارس نیز هیچ مسابقه ای برگزار نمی گردد، ماه ژوئن لغو شد و فکر می کردم برای من عادی است که مبلغ پرداختی خود را برای ماه آوریل و می 40 درصد کاهش دهم.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 834

به "خبرنگاران برانکو به مسوولان فدراسیون فوتبال عمان تخفیف داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برانکو به مسوولان فدراسیون فوتبال عمان تخفیف داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید