خبرنگاران تفاهم نامه بین اداره کل زندان ها و بنیاد شهید البرز منعقد شد

به گزارش اخذ ویزا، کرج - خبرنگاران - تفاهم نامه همکاری بین اداره کل زندان های استان و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران روز چهارشنبه با هدف رسیدگی بیشتر به زندانیان ایثارگر با حضور مدیران کل 2 دستگاه منعقد شد.

خبرنگاران تفاهم نامه بین اداره کل زندان ها و بنیاد شهید البرز منعقد شد

سلیمان رستمیان در نشست انعقاد این تفاهم نامه با تأکید بر اینکه باید به ایثارگران توجه ویژه داشت، گفت: ایثارگران سرمایه های معنوی و اجتماعی کشور هستند و خدمت به این عزیزان در راستای جبران گوشه ای از ایثارگری های آنان است.

وی اضافه کرد: خدمت به ایثارگران سعادت و افتخاری است که نصیب هرکس نمی گردد و بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان متولی خدمت به ایثارگران همیشه برای ارائه هر نوع خدمات در چارچوب قانون و همکاری با سایر نهادها درزمینه رفاه این عزیزان آمادگی دارد.

برگزاری یادواره شهدای اداره کل زندان های البرز

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در بخش دیگر به برگزاری اولین یادواره شهدای منسوب به کارکنان اداره کل زندان های استان اشاره نمود و گفت: برگزاری این یادواره شهدا حرکتی نو و تأثیرگذار در روحیه خدمتی کارکنان است و امیدوارم در طول سال و با سرکشی از خانواده های معظم شاهد حق قدردانی از آنان را به جا آوریم.

رستمیان با ابراز خرسندی از همکاری و همراهی مسوولان زندان های استان در توجه بیشتر به زندانیان ایثارگر آمادگی خود را جهت هرگونه یاری خاطرنشان کرد.

اسماعیل جمیاری مدیرکل زندان های البرز نیز در این نشست گفت: جامعه اسلامی مدیون رشادتهای شهدا و ایثارگران در دفاع مقدس است و خوشبختانه 45 نفر از کارکنان زندان های استان ازخانواده های معظم شهدا هستند.

وی توجه ویژه به زندانیان ایثارگر به خصوص محکومان اقتصادی و غیر عمد را به عنوان یک تکلیف دانست و اضافه کرد: با انعقاد این تفاهم نامه می توانیم به ایثارگرانی که به دلیل محکومیت اقتصادی وجرائم غیر عمد در زندان به سر می برند مشاوره و خدمات حقوقی، روانشناسی و غیره ارایه نماییم و با یاری خیرین و برگزاری جشن گلریزان و تخصیص بخشی از یاری های مومنانه زمینه آزادی این عزیزان را فراهم نماییم.

جمیاری اضافه کرد: نظام زندانبانی فعلی برگرفته از رأفت اسلامی و توجه به کرامت انسانی افراد است و بدون توجه به میزان مجازات افراد به حقوق شهروندی و نیازمندیهای آنان توجه می گردد و در بازپروری و بازسازی شخصیت زندانیان و بازاجتماعی شدن آنان از هیچ یاریی دریغ نمی گردد.

استان البرز دارای پنج هزارو250 شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1313

به "خبرنگاران تفاهم نامه بین اداره کل زندان ها و بنیاد شهید البرز منعقد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تفاهم نامه بین اداره کل زندان ها و بنیاد شهید البرز منعقد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید