خبرنگاران شهرداری کنگاور برای مقابله با آبگرفتگی معابر آمادگی دارد

به گزارش اخذ ویزا، کرمانشاه - خبرنگاران - شهردار کنگاور از آمادگی کامل نیروهای مدیریت بحران این نهاد خدمات رسان برای مقابله با سیل و آبگرفتگی احتمالی معابر اطلاع داد و گفت: سیل اخیر شهر هرسین زنگ خطری برای آمادگی شهرهای منطقه به حساب می آید.

خبرنگاران شهرداری کنگاور برای مقابله با آبگرفتگی معابر آمادگی دارد

رامین صادقی روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران، با بیان اینکه پس از وقوع این سیل بلافاصله ستاد بحران شهرداری کنگاور تشکیل جلسه داد، اضافه کرد: در جلسات ستاد بحران که از ابتدای مهر به صورت منظم هر 15 روز یکبار برگزار می گردد بر آمادگی کامل واحدها، پرسنل و ماشین آلات مکانیکی و لجستیکی برای مقابله با بحران های احتمالی تاکید شد.

شهردار کنگاور با بیان اینکه 50 نفر برای مقابله با هرگونه آب گرفتگی در سطح شهر سازماندهی و شیفت بندی شده اند، گفت: در صورت احتیاج در مواقع بحران تمام پرسنل واحدهای مختلف شهرداری به صورت کامل برای خدمت رسانی بهتر به مردم به کارگیری می شوند.

وی در ادامه از بروزرسانی تمام امکانات و تجهیزات لازم در این راستا اطلاع داد و اضافه کرد: تجهیزات مورد احتیاجی همچون پمپ های کف کش و بعضی از لوازم ضروری نیز در حال خرید است.

صادقی همچنین از هماهنگی و برنامه ریزی در مورد برطرف مشکل آب های سطحی و لایروبی کانال ها و لوله گذاری برای راهنمایی آب های سطحی اطلاع داد.

وی تاکید نمود: ستاد بحران شهرداری کنگاور برای خدمات افزون تر احتیاجمند برطرف کمبودها از نظر ماشین آلات است و امیدواریم دغدغه ها منعکس گردد.

او از شهروندان کنگاوری که به هشدارها و توصیه های ایمنی شهرداری توجه می نمایند و از پارک خودروها در کنار خیابان و زیر درختان خوداری نموده و با نیروهای شهرداری همکاری می نمایند تشکر و قدردانی کرد.

شهرستان کنگاور در 85 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است و بیش از 80 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1267

به "خبرنگاران شهرداری کنگاور برای مقابله با آبگرفتگی معابر آمادگی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهرداری کنگاور برای مقابله با آبگرفتگی معابر آمادگی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید