خبرنگاران صدرنشینی سن ایچ ساوه و شکست مدافع عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتسال

به گزارش اخذ ویزا، تهران - خبرنگاران - هفته سوم دور دوم لیگ برتر فوتسال با فزونی تیم های کراپ الوند و سن ایچ ساوه و شکست مدافع عنوان قهرمانی پیگیری شد.

خبرنگاران صدرنشینی سن ایچ ساوه و شکست مدافع عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتسال

به گزارش خبرنگاران، هفته سوم دور دوم لیگ برتر فوتسال امروز (پنجشنبه) از ساعت 16 با برگزاری سه ملاقات در شهرهای قزوین، مشهد و ساوه پیگیری شد.

تیم های کراپ الوند و مقاومت البرز که در دور قبل نیز با همدیگر در یک گروه قرار داشتند برابر یکدیگر صف آرایی کردند که در سرانجام تیم کراپ پیروز شد حریف خود را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. کراپ در رده چهارم و مقاومت نیز در رده پنجم قرار دارند.

در دیگر ملاقات این گروه نیز تیم فرش آرا مشهد میزبان گیتی پسند اصفهان بود و در سرانجام دو تیم به تساوی رضایت دادند. شاگردان وحید شمسایی در رده سوم و نماینده مشهد هم با یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است.

تیم فوتسال مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی در حساس ترین ملاقات امروز مهمان سن ایچ ساوه بود. این ملاقات در نهایت با پیروزی سه بر یک سن ایچ به سرانجام رسید. سن ایچ با این برد هفت امتیازی و به صدر جدول صعود کرد. مس هم با 6 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته است.

6 تیم راه یافته به این مرحله به صورت رفت و برگشت با یکدیگر ملاقات می نمایند و در نهایت تیم های برتر به مرحله بعدی راه پیداکرده تا قهرمان لیگ معین گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1748

به "خبرنگاران صدرنشینی سن ایچ ساوه و شکست مدافع عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صدرنشینی سن ایچ ساوه و شکست مدافع عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید