خلق نقاشی های دیدنی بر روی توپهای جام جهانی قطر

به گزارش اخذ ویزا، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، خلق نقاشی های دیدنی بر روی توپهای جام جهانی قطر صورت می گیرد.

خلق نقاشی های دیدنی بر روی توپهای جام جهانی قطر

لیلی کانترو یک هنرمند پاراگوئه ای 29 ساله است که برای خلق نقاشی های ویژه بر روی کفش فوتبال ستاره هایی همانند لیونل مسی و رونالدینیو معروفیت دارد، در آستانه جام جهانی قطر مجموعه آثار هنری نو و رنگارنگی برای این رویداد جهانی آماده می نماید.

این هنرمند میخواهد حدود 20 جفت کفش، توپ و تابلو نقاشی را با الهام از قطر و مرکز آن دوحه با حال و هوای جام جهانی خلق کند.

کانترو در زمان حضور لیونل مسی بازیکن نامدار آرژانتینی برای او یک جفت کفش فوتبال مخصوص نقاشی شده ارسال کرد که بر روی آن تصاویری از این بازیکن و خانواده اش با جزئیات قابل توجه نقش بسته بود.

این هنرمند حتی فکرش را نمیکرد که مسی این کفش ها را دریافت کند اما در کمال تعجب عکسی را دید که مسی در آن این کفش های فوتبال را در دست دارد.

نقاشی های رنگارنگ این هنرمند توجه سایر بازیکنان فوتبال از جمله رونالدینیو را نیز جلب کرد؛ تا اینکه کانترو به این فوتبالیست نیز یک جفت کفش فوتبال و توپ فوتبال نقاشی شده هدیه کرد.

کانترئو میخواهد در قطر هشت توپ فوتبال به نمایش بگذارد که تصاویر روی آنها به کشورهایی که در طول تاریخ قهرمان جام جهانی شده اند، ادای احترام می نماید.

بر روی کفش های فوتبال نیز تصاویر سه بعدی نقش می بندند که هشت استادیومی که قطر برای جام جهانی در دوحه بنا نموده را به تصویر می کشند.

منبع: همگردی
انتشار: 9 آبان 1401 بروزرسانی: 9 آبان 1401 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2347

به "خلق نقاشی های دیدنی بر روی توپهای جام جهانی قطر" امتیاز دهید

1 کاربر به "خلق نقاشی های دیدنی بر روی توپهای جام جهانی قطر" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلق نقاشی های دیدنی بر روی توپهای جام جهانی قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید