دایی: در آبادان مستحق حداقل یک امتیاز بودیم

به گزارش اخذ ویزا، سرمربی تیم فوتبال سایپا از لزوم تقویت تیمش در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر گفت.

دایی: در آبادان مستحق حداقل یک امتیاز بودیم

به گزارش خبرنگاران، علی دایی پس از باخت تیمش برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری گفت: فکر می کنم مستحق کسب یک امتیاز بودیم. به خاطر اشتباهاتمان در نیمه دوم، دو گل خوردیم. قبل از گل خوردن، چند موقعیت صد درصد را از شش قدم بیرون زدیم. نیمه اول را خوب آغاز کردیم و بهتر از حریف بودیم. در نیمه دوم، صنعت نفت از اشتباهات ما استفاده کرد. گل اول حریف، روی اشتباه مدافع و گل دوم هم هدیه ما به این تیم بود. اگر توجه کنید خیلی کوشش کردیم. متاسفانه نتوانستیم برخلاف کوشش زیادی که کردیم، موفق شویم.

او ادامه داد: پیش بینی نموده بودیم که بازی سختی داشته باشیم اما تیم هفته قبل نبودیم و با اشتباهاتی که داشتیم به راحتی باختیم.

سرمربی سایپا درباره تقویت تیمش در نیم فصل دوم، گفت: باید تیم تقویت گردد. ما چهار، پنج بازیکن مصدوم داریم. به بازیکن جوان روی آوردیم و تا این بازیکن جوان پخته گردد ما سختی می کشیم. در نیم فصل، نقاط ضعف خودمان را جبران می کنیم تا تیم را خیلی بهتر آماده کنیم.

دایی درباره برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر هم گفت: مطمئنا باید از الان زمین خرمشهر را آماده کرد. این یک بدعت خوب است اما اگر امکانات خوب باشد. متاسفانه چند روز قبل از مسابقه زمین چمن را رنگ می نمایند. به احترام خرمشهر باید بازی خوبی از تمام جهات داشته باشد. باید سخت افزار مناسب باشد تا هر دو تیم خوب بازی نمایند. ما مدیون شهرهای مرزی هستیم که هشت سال مقاومت کردند. استحقاق این مردم بیش از این هاست. اگر خدای ننموده اتفاقی بیفتد، ساکنان شهرهای مرزی در خط مقدم قرار دارند.

او درباره سرنوشت تیم ملی در جام ملت های آسیا نیزگفت: آرزو می کنم تیم ملی موفق گردد. ما رقبای قدرتمندی داریم. ما بهترین تیم آسیا هستیم و با حضور تیم های قدرتمند دیگری مثل ژاپن، استرالیا، امارات و کره جنوبی می توانیم قهرمانی را از آن خودمان کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 113

به "دایی: در آبادان مستحق حداقل یک امتیاز بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دایی: در آبادان مستحق حداقل یک امتیاز بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید