درآمد میلیون دلاری کانادا از ساخته شدن فیلم های هالیوودی در این کشور

به گزارش اخذ ویزا، به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، کانادا از حضور قوی و پررنگ هالیوود برای ساخت فیلم هایش در این کشور بهره می برد و ایالت های مختلف آن از جمله کبک با فیلمبرداری فیلم های خارجی در مرزهایش، رکوردی جدید به جای گذاشته است.

درآمد میلیون دلاری کانادا از ساخته شدن فیلم های هالیوودی در این کشور

اگر علاقمند به سفر با بهترین تورهای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

انجمن فیلم و تلویزیون کبک گزارش می دهد که مجموعه مبلغ خرج شده توسط فیلم های خارجی که بیشترشان نیز هالیوودی بوده اند در این منطقه فرانسوی زبان در سال گذشته به بیش از 273 میلیون دلار کانادا (246 میلیون دلار ایالات متحده) رسیده است که نسبت به 240 میلیون دلار پارسال (216 میلیون دلار ایالات متحده) رشدی 12 درصدی داشته است.

مونترال در سال 2013 میزبان فیلمبرداری های بزرگ هالیوودی از جمله فیلم ایکس-من: روزهای آینده گذشته برای کمپانی قرن بیستم فاکس، قسمت اول سریال درام عظیم گاتیکا محصول شبکه ای.بی.سی و فیلم بیوگرافیکی شبکه لایف تایم با نام خانه ورساچی بود.

علت این کار این است که ساخت فیلم های بزرگ از قانون کاهش مالیاتی کبک استفاده می نمایند و با این کار تا 25 درصد هزینه کلی فیلمبرداری شان را کاهش می دهند. فیلمبرداری های بزرگ و سنگین از جمله جدیدترین قسمت فیلم ایکس-من محصول کمپانی فاکس/مارول همچنین پیروز به استفاده از امتیاز ویژه کاهش 20 درصدی مالیات برای تمامی فیلم هایی که از تکنولوژی جلوه های ویژه سی.جی.آی و پرده سبز استفاده می نمایند نیز شد.

در سال 2012 نیز مونترال میزبان صحنه های فیلمبرداری بزرگ هالیوودی از جمله فیلم سقوط کاخ سفید رولند امریش برای کمپانی کلمبیا پیکچرز و قرمز 2 ساخته دین پریسوت برای دی سی انترتینمنت و سامیت انترتینمنت بود.

کبک در سال های اخیر درآمدش را با دادن این امتیازها برای فیلمبرداری های خارجی افزایش داده و پیروز شد درآمد سال 2010 را که 215 میلیون دلار کانادا (193.5 میلیون دلار ایالات متحده) بود، در سال 2011 به مبلغ 250 میلیون دلار کانادا (225 میلیون دلار ایالات متحده) برساند. این ایالت همچنین در حال ارایه بسته های مشوق برای جذب فیلمبرداران شیوه وی.اف.اکس به سمت مونترال است. فیلمبرداری های هالیوودی در شهر اونتاریو نیز حضور پررنگی داشته اند.

در واقع پیروزیت کبک در این زمینه علاوه بر استفاده از قانون های کاهش مالیاتی به داشتن فضاهای طبیعی برای صحنه های فیلم ها و نیز حضور گروه های با استعداد تکنیکی کارمندان نیز مربوط می گردد که در مجموع باعث جذب شدید چهره های درجه یک هالیوودی و بین المللی به سمت این منطقه شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 781

به "درآمد میلیون دلاری کانادا از ساخته شدن فیلم های هالیوودی در این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمد میلیون دلاری کانادا از ساخته شدن فیلم های هالیوودی در این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید