در بالی این 6 کار عجیب و غیر معمولی را انجام دهید!

به گزارش اخذ ویزا، 6 کار عجیب و غیر معمول در سفر به کشور بالی

پس از گشت و گذار در بناهای شگفت انگیز بالی و قدم زدن در سواحل آن، چرا چند کار نامعمول انجام ندهیم؟ شک نکنید با این کارها عاشق تجربه های جالبی می شوید که شما را به نقاط عجیبی در بالی می برند، مکان هایی که در هیچ کجای دیگر جهان پیدا نمی کنید. با خبرنگاران همراه باشید تا با هم این تجربه ها را مرور کنیم. سفر به کشور بالی می تواند یکی از جالب ترین اتفاقات زندگی شما باشد.

در بالی این 6 کار عجیب و غیر معمولی را انجام دهید!

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

با کوسه ها شنا کنید

اگر به شهرها و کشورهای ساحلی مخصوصا در جنوب شرق آسیا سفر کنید

احتمالا شما با دلفین ها و لاک پشت ها شنا نموده اید. حالا بیاید با کوسه ها شنا کنیم. یکی از عجیب ترین چیزهایی که در بالی انجام می گردد شنا کردن با یک کوسه سیاه و سفید منحنی سر در پرورشگاه کوسه های بالی ست؛ جایی که نوزادان کوسه از شکار غیر قانونی یا تورگیری اتفاقی در امان هستند. در سفر به کشور بالی از لحظه به لحظه تان بهره ببرید، کافیست ترستان را زیر پایتان بگذارید.

یک روز کامل در پارک آبی واتربوم!

سفر شما به بالی باید شامل این ماجراجویی نفس گیر باشد. سفر نفس گیر و ماجراجویانه زندگی تان را در پارک آبی (waterbom) تحسین برانگیز بالی شروع کنید. در حال حاضر به عنوان بهترین پارک آبی در آسیا شناخته می گردد و در دنیا بین پنج پارک آبی تاثیرگذار مطرح است. افراد بسیاری هستند که در سفر به کشور بالی رفتن به پارک آبی واتربوم از اولیت های آنهاست.

هواپیماهای گم شده را ببینید!

بعضی دیگر از موارد عجیبی که در بالی می توانید پیدا کنید هواپیماهای قدیمی ای هستند که بر کناره جاده فرود آمدند، به عبارتی در کناره جزیره قرار گرفته اند و متروک هستند. یکی از آنها که واقعا قابل دسترسی ست یک بوئینگ سالخورده 737 درست در Jimbaran است که به طور تصادفی در حیاطی پارک شده است.

در یکی از عجیب ترین رستوران ها غذا نوش جان کنید!

اگر سیندرلا، سفید برفی یا زیبای خفته در دنیای فانتزی شان رستوران هایی دارند Gardin Bistro & Patisserie هم احتمالا مستثنا نیستند. در میان مناظر زنده و دیدنی در سمینیاک ، شما با بودن در این مکان ، حیرت اندرونی کلیسا مانندی را تجربه خواهید کرد که خارج از هر کتاب داستانی ست.

مبلمان روستایی، دکورهای شیشه رنگی و باغ زیبا به باشکوهی و جادومانندی این مکان اضافه می نماید. این غذاخوری باشکوه کوچک خوراک های متنوعی را از اقصی نقاط دنیا مانند آسیا، بریتانیا، فرانسه و ایتالیا ارائه می دهد. در اینجا مقداری اسنک سبک یا غذای دریایی خوش خوراک میل کنید. در سفر به کشور بالی غذاهای هیجان انگیزی منتظرتان است؛ از تجربه غذاهای جدید نترسید و برای خوشمزه ترین خوراکی ها دلتان را صابون بزنید.

خودتان را در بازی های گل آلود بالی رها کنید

اگر تا زانو در گل بودن برای شما کافی نیست، خوب می توانید کودک درونتان را در بازی های سراسر آغشته به گل بالی رها کنید. مپانتیگان یک بازی محلی در بالی است که مردم را برای انجام بازی در زمین های پر از گل و لای برنج ترغیب می نماید.

این بازی های سنتی هزینه بر است و در آنها باید قورباغه یا مارماهی بگیرید یا در گل ها اسب سواری کنید. خوب است در سفر به کشور بالی با افراد محلی بیشتر معاشرت کنید، از آنها تجربه های جالبی را یاد خواهید گرفت.

در مخفیگاه ویلایی لاکسمانا وقت گذرانی کنید

خیلی عاشق گل بازی نیستید؟ شاید دوست داشته باشید فقط آب را حس کنید. مخفیگاه ویلایی لاکسمانا جایی عالی برای شماست.

شاید فکر کنید این تسهیلات دور از مناطق شهری است، اما اینطور نیست. اینجا مکانی عالی و درجه یک در مرکز سمینیاک است که تنها مسافتی کوتاه با پیاده روی از رستوران های شیک و فروشگاه های مردن فاصله دارد. علاوه بر این، تنها یک رانندگی 15 دقیقه ای تا کافه های زیبای کانگو و موج سواری های عالی آن فاصله هست.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 510

به "در بالی این 6 کار عجیب و غیر معمولی را انجام دهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در بالی این 6 کار عجیب و غیر معمولی را انجام دهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید