در موقعیت های مختلف چه لباسی بپوشیم؟

به گزارش اخذ ویزا، حال چی بپوشم؟ از اون سوال حسابی هاست که همیشه و همیشه همراه همه آدم هاست به خصوص خانم ها ولی آقایان هم این مشغله فکری را دارند.

در موقعیت های مختلف چه لباسی بپوشیم؟

حالا چی بپوشم ؟ سوالی است که بسیاری از ما در طی روز و قبل از هر مهمانی، مجلس و … از خود می پرسیم. در این مطلب خبرنگاران قصد داریم به شما یاری کنیم تا در زمان کوتاه تری به پاسخ این سوال برسید. با ما همراه باشید.

حالا چی بپوشم

دورهمی چی بپوشم

لباس مناسب بانوان: یک دامن مدادی و یا شلوار راحتی زنانه، با شومیز زنانه و کفش پاشنه بلند بپوشید.

لباس مناسب آقایان: شلوار پارچه ای مردانه، پیراهن مردانه و کفش لوفر بهترین انتخاب خواهد بود.

تیپ اسپرت

لباس مناسب بانوان: بی خیال شلوار جین زنانه، کتانی سفید شوید و به جای آن شلوار ابریشمی و یا دامن بپوشید. کفش زنانه تخت و بلوز طرح دار بپوشید.

لباس مناسب آقایان: شلوار جین را با یک جفت کفش کتانی مردانه و یا کفش لوفر ست کنید. کت تک و یا کت بلیزر می تواند انتخاب مناسب برای شما باشد. به اندازه بودن لباس توجه داشته باشید و هرگز لباس گشاد و یا تنگ نپوشید.

کنسرت چی بپوشم

لباس مناسب بانوان: یک مانتو مشکی را با کتانی و شلوار جین ست کنید. از شال و روسری متناسب با رنگ پوست خود بهره ببرید.

لباس مناسب آقایان: یک پولوشرت و یا بلوز آستین بلند را با یک شلوار کتان ست کنید. کفش کالج و یا لوفر هم می تواند تیپ شما را تکمیل کند.

محیط کار چی بپوشم

لباس مناسب بانوان: مانتو مشکی، مانتو سرمه ای و یا قهوه ای بهترین رنگ هایی است که می توانید بپوشید. همچنین در محیط کار بهتر است از کفش پاشنه بلند و یا کتانی استفاده نکنید.

لباس مناسب آقایان: شلوار پارچه ای، پیراهن مردانه آستین بلند (ترجیحا آبی و سفید) بهترین انتخاب برای شماست. کفش رسمی مردانه را جایگزین کالج و کتانی کنید.

عروسی چی بپوشم

لباس مناسب بانوان: یک لباس مجلسی متناسب با فرم بدن خود بپوشید، کفش پاشنه بلند مهم ترین انتخابی است که می توانید با این مدل لباس داشته باشید. کمتر از اکسسوری بهره ببرید.

لباس مناسب آقایان: تاکسیدو و یا کت و شلوار دو دکمه بپوشید. پیراهن سفید با با کراوات یا پاپیون بپوشید. کفش آکسفورد مردانه را با بند ساعت و کمربند خود ست کنید.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی کت و شلوار راه راه مردانه را چگونه ست کنیم؟ را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1306

به "در موقعیت های مختلف چه لباسی بپوشیم؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "در موقعیت های مختلف چه لباسی بپوشیم؟" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در موقعیت های مختلف چه لباسی بپوشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید