در ویتنام کجا اقامت کنیم

به گزارش اخذ ویزا، اگر به کشور زیبای ویتنام سفر کردید می توانید هم در شهرهای بزرگ و ساحلی و هم در مناطق روستایی در اتاق های ساده مسافرخانه ها و یا در هتل هایی با کلاس هتل های جهانی اقامت داشته باشید، می خواهیم تعدادی از لوکس ترین هتل های ویتنام را به شما معرفی کنیم هتل هایی که از نظر مردم به عنوان بهترین هتل ها انتخاب شده اند، با خبرنگاران همراه باشید.

در ویتنام کجا اقامت کنیم

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

هتل Sheraton Nha Trang

هتل شرایتون نها ترانگ در جلوی یکی از زیباترین خلیج های دنیا واقع شده و دسترسی آسانی به ساحل دارد، این ساحل مکانی ایده آل برای پرش افرادی است که به شیرجه و غواصی علاقه دارند، می توانید در این ساحل ماسه ای زیبا قدم بزنید و در آنجا نوشیدنی های خوشمزه میل کنید، هر یک از 284 اتاق این هتل چشم انداز دریا دارد و امکانات آن شامل باشگاه، استخر و 6 رستوران است.

هتل Sofitel Legend Metropole Hanoi

هتل سوفیتل لجند متروپل هانوی، در مرکز شهر هانوی قرار گرفته است و فاصله آن تا دریاچه هوان کیم و موزه ملی تاریخ ویتنام 10 دقیقه پیاده روی ست. هتل در فضای بیرون، یک استخر آب گرم دارد که شنا در آن بسیار لذت بخش است، می توانید امکاناتی مثل حمام ترکی و جکوزی را نیز درخواست کنید. اتاق ها آنقدر بزرگ هستند که به راحتی یک خانواده با چندین بچه در آن جا می شوند.

روستای پیلگریمج

روستای پیلگریمج در 7 کیلومتری مرکز شهر هوئه قرار گرفته است و به مهمانان ها، خانه های روستایی می دهد. این اقامتگاه لوکس در سال 2007 نوسازی شد و ترکیبی از فرهنگ محلی، مفاهیم هنری مدرن و شیوه های سنتی ویتنامی را در اتاق های خود به کار برده است . این مجموعه 99 واحد اقامتی، 27 واحد دلوکس، 15 خانه های ییلاقی ماه عسل، 5 کلبه روی آب ماه عسل و 3 خانه روی آب دارد.

هتل Sunrise Nha Trang

هتل سان رایزنها ترانگ، 120 اتاق دارد که همه اتاق ها و سوییت ها چشم انداز 180 درجه ای از دریا دارند، و سوییت های اختصاصی آن در داخل بالکن دارای امکانات جکوزی می باشند. در وسط هتل، استخر سربازی به شیوه رومی درست شده که بسیار زیباست. مهمانان هر زمان و هر کجای هتل که باشند می توانند دسترسی رایگان به اینترنت داشته باشند. کافه هتل چشم انداز زیبایی از خلیج دارد و در آن انواع نوشیدنی ها سرو می گردد.

هتل La Residence Hue

هتل لا رزیدنس هوئه، در مرکز شهر هوئه قرار گرفته است و 122 اتاق بزرگ ارائه می دهد که امکانات زیادی دارند، در رستوران هتل غذاهای محلی و بین المللی سرو می گردد و در کافه آن هم انواع نوشیدنی ها و آب میوه های مختلف را می توانید امتحان کنید، در باشگاه تمرینات ورزشی انجام بدهید و در استخر مجهز و تمیز آن از شنا و آبتنی لذت ببرید .

هتل Evason Ana Mandana Nha Trang

هتل ایواسون آنا ماندانا در ساحل نها ترانگ قرار گرفته است و در آن می توانید از چشم انداز خیره کننده خلیج نها ترانگ لذت ببرید. طراحی و دکوراسیون لوکس و زیبای این هتل و همینطور قرار دریافت آن در جنگل های استوایی با چشم انداز تماشایی، از این مکان هتلی رویایی ساخته است. همه واحدها جکوزی و اینترنت رایگان دارند و در رستوران ساحلی این هتل می توانید از طعم غذاهای دریایی و چشم انداز دریا لذت ببرید.

منبع: touropia.com

منبع: الی گشت
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 405

به "در ویتنام کجا اقامت کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در ویتنام کجا اقامت کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید