راهنمای جامع سفر به جزیره زیبای بالی اندونزی

به گزارش اخذ ویزا، دانستنی های مهم قبل از سفر به بالی

به دنبال یک سفر مقرون به صرفه به بالی هستید؟ با خبرنگاران همراه باشید:

راهنمای جامع سفر به جزیره زیبای بالی اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

بالی به یک دلیل لقب جزیره زیبا را گرفته است. از میان 17500 جزیره مختلف در اندونزی و حتی از بین تمام جزایر همسایه، زیبایی بالی بی رقیب مانده است. جزیره بالی به دلایل مختلفی از جمله موج سواری، سواحل شنی سفید و سیاه، مکان های مذهبی کهن، آتشفشان های فعال و جنگل های وحشی اش شناخته شده است.

این جزیره در سالهای اخیر مقصد گردشگری افراد زیادی از جمله استرالیایی ها و آمریکایی ها بوده است. بنابراین جزیره در طول چند دهه اخیر توانسته خود را با نیازهای توریست ها وفق دهد. خواندن این راهنما یاری زیادی به شما برای داشتن اطلاعات بیشتر برای سفر به این جزیره زیبا می نماید.

آب و هوای بالی و بهترین زمان سفر

بالی در نزدیکی خط استوا قرار گرفته است و بهمین دلیل آب و هوایی استوایی دارد و میانگین دما در طول سال در آن 30 درجه سانتیگراد است. فصل پر باران از ماه اکتبر تا ماه مارچ ادامه دارد. باران های موسمی بالی معروف هستند و بنابراین این زمان اصلا فصل خوبی برای گردشگری نیست. بهترین زمان برای رفتن به بالی بین ماه های سپتامبر تا دسامبر و آپریل و اکتبر است.

زبان و پول رایج بالی

به 3 زبان اصلی بالیایی، اندونزیایی و انگلیسی در این جزیره صحبت می گردد و پول رایج آن روپیه اندونزیایی است.

قبل از اینکه بروید بدانید

یکی از خوش منظره ترین کارهایی که در این جزیره می توانید انجام دهید، سفری به قله کوه باتور (Batur) در هنگام طلوع خورشید است. اگر به اندازه کافی شجاع باشید و بیدار شدن در نیمه شب برایتان سخت نباشد، با یکی از زیباترین مناظر طبیعی جهان روبرو خواهید شد.

فرهنگ غذای بالی و معرفی چند غذای برتر آن

هزاران جزیره که هر کدام فرهنگ متفاوتی از هم دارند، کشور اندونزی را تشکیل داده اند، بنابراین جای تعجب نیست که غذایش هم به همین اندازه متنوع باشد. در سفر به جزیره، تعدادی غذای محلی هستند که حتما پیشنهاد می کنیم آنها را امتحان کنید. در اینجا 2تا از بهترین آنها را معرفی می کنیم.

1- Bebek and Ayam Betutu

Betutu یکی از خوشمزه ترین غذاهای بالی است که از یک مرغ یا اردک کامل یه همراه ادویه های سنتی ای که در برگ درخت موز پیچیده شده اند درست می گردد. بعد این موارد در پوست موز محکم پیچیده می شوند و در یک اجاق ذغالی برای 6 تا 7 ساعت برشته می شوند. نتیجه یک غذای بسیار خوشمزه و آبدار است که استخوان گوشت آن به سادگی قابل جدا شدن است.

2- Nasi Goreng

Nasi Goreng برنج سرخ شده است و یکی از مورد توجه ترین بشقاب های غذایی در بالی است. این برنج سرخ شده با ترکیبی از گوشت و سبزیجات، تخم مرغ نیمرو، گوشت قرمز، گوشت مرغ، لوبیا سبز، هویچ، پیاز، سس سویا و ففلفل قرمز ترکیب می گردد.

منبع: travelandleisure.com

منبع: الی گشت
انتشار: 24 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 548

به "راهنمای جامع سفر به جزیره زیبای بالی اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای جامع سفر به جزیره زیبای بالی اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید