سامسونگ پشتیبانی از کارت حافظه را از تمام مدل های گلکسی S21 حذف کرد

به گزارش اخذ ویزا، همان طور هم که پیش تر شنیده بودیم و امشب هم در رویداد معرفی از گوشی های سری گلکسی S21 شاهد بودیم، سامسونگ پشتیبانی از کارت حافظه جانبی را در تمام گوشی های این سری حذف کرد تا بدین ترتیب کاربر در صورت احتیاج به حافظه بیشتر، مدلی پرظرفیت تر را خریداری کند.

سامسونگ پشتیبانی از کارت حافظه را از تمام مدل های گلکسی S21 حذف کرد

با ورود دوربین های باکیفیت به گوشی های هوشمند، ظرفیت حافظه این محصولات هم افزایش یافت تا بهتر جوابگوی احتیاج کاربران باشد. اما در این بین هستند کاربرانی که ظرفیت های 128 یا 256 گیگابایت برایشان کافی نیست و با امکان افزایش حافظه داخلی به وسیله کارت حافظه جانبی احتیاج خود را رفع می نمایند.

اگرچه گوشی های پرچم دار سامسونگ همواره از ظرفیت حافظه داخلی بالایی برخوردارند، اما شرکت از زمان معرفی گلکسی S7 تا به امروز، امکان افزایش کارت حافظه جانبی را به گوشی های خود (به جز گلکسی نوت 10، نوت 20 و گلکسی فولد و یک سری مدل دیگر) اضافه کرد که این شامل گوشی های سری گلکسی S20 سال گذشته هم می گردد. اما سال جاری شرکت تصمیم گرفت طور دیگری عمل نموده و این قابلیت را از تمام گوشی های خود حذف کند.

اما سامسونگ حذف کارت حافظه جانبی را با قرار دادن 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی در تمام مدل های سری گلکسی S21 تا حدودی جبران کرد و حتی در گلکسی S21 اولترا، 512 گیگابایت حافظه داخلی قرار داد. بعید به نظر می رسد بیشتر کاربران به میزان حافظه ای بیشتر از 512 گیگابایت یا حتی 256 گیگابایت احتیاج داشته باشند اما اگر این چنین باشد، گلکسی ها امکان افزایش حافظه را به آن ها نمی دهند.

سامسونگ این گوشی ها را در محدوده قیمتی 799 تا 1199 دلار راهی بازار کرد که خبر بسیار خوب برای کاربران و علاقه مندان به محصولات این شرکت است. چرا که پرچم داران سری قبل با قیمت پایه 1000 دلار راهی بازار شدند در حالی که نقاط ضعف زیادی هم داشتند. البته پرچم داران این سری هم به نسبت قبل یک سری پسرفت هایی داشته اند اما در مجموع گزینه بسیار بهتری به حساب می آیند. خصوصا اینکه قیمت پایه آن ها از 800 دلار شروع می گردد.

منبع: 9to5Google

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1622

به "سامسونگ پشتیبانی از کارت حافظه را از تمام مدل های گلکسی S21 حذف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ پشتیبانی از کارت حافظه را از تمام مدل های گلکسی S21 حذف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید