سری آیفون 13 با ناچ کوچکتر و باتری بزرگتر راهی بازار می گردد

به گزارش اخذ ویزا، مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، ساعاتی قبل با انتشار یک گزارش جدید اطلاعات زیادی را درباره محصولات آینده اپل فاش کرد. به گفته او، سری آیفون 13 از ناچ کوچکتری بهره می برد و دو مدل پرو این خانواده هم مبتنی بر نمایشگرهای LTPO با رفرش ریت 120 هرتز هستند.

سری آیفون 13 با ناچ کوچکتر و باتری بزرگتر راهی بازار می گردد

در رابطه با بهره گیری مدل های پرو آیفون 13 از نمایشگرهای 120 هرتز تا حالا گزارش های مختلفی منتشر شده است. باید خاطرنشان کنیم مدل های 2017 به بعد آیپد پرو هم از نمایشگرهای موسوم به ProMotion بهره می برند که قادر به ارائه حداکثر رفرش ریت 120 هرتز هستند.

مینگ-چی کو همچنین خاطرنشان نموده که سری آیفون 13 مانند نسل قبلی شامل 4 مدل است که تمام آن ها از پورت لایتنینگ و مودم اسنپ دراگون X60 بهره می برند. طبق ادعای این افشاگر، قابلیت لرزشگیر مبتنی بر سنسور آیفون 13 پرو مکس به دوربین اصلی تمام مدل های آیفون 13 راه پیدا می نماید.

آقای کو قبلا پیش بینی نموده بود که حداقل یکی از مدل های پرچم دار آیفون در سال 2021 با بدنه فاقد پورت عرضه خواهد شد. اما حالا طبق این گزارش جدید، سال جاری خبری از آیفون بدون پورت نخواهد بود. همچنین هر 4 مدل از باتری های بزرگتری نسبت به نسل قبلی بهره می برند. ضمناً بر خلاف بعضی گزارش های مطرح شده، سنسور LiDAR مختص مدل های پرو خواهد بود و به مدل های معمولی راه پیدا نمی نماید.

آقای کو در این گزارش اعلام نموده که اپل تا نیمه نخست 2022 برنامه ای برای عرضه نسل جدید آیفون SE ندارد و این گوشی قرار است با تراشه سریع تر و پشتیبانی از اینترنت 5G به دست کاربران برسد.

  • آیفون 13 چه تغییراتی نسبت به آیفون 12 خواهد داشت؟

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1723

به "سری آیفون 13 با ناچ کوچکتر و باتری بزرگتر راهی بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری آیفون 13 با ناچ کوچکتر و باتری بزرگتر راهی بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید