سونی اکسپریا پرو با قیمت 2500 دلار معرفی گردید

به گزارش اخذ ویزا، سونی در فوریه 2020 از گوشی اکسپریا 1 مارک 2 رونمایی کرد و در همان مراسم خبر توسعه گوشی اکسپریا پرو اعلام شد. حالا بعد از مدت ها انتظار، این گوشی قرار است با قیمت هنگفت 2500 دلار راهی بازار گردد. این یعنی با قیمت خرید این گوشی، می توانید 3 گلکسی S21 را خریداری کنید.

سونی اکسپریا پرو با قیمت 2500 دلار معرفی گردید

یکی دیگر از ویژگی های عجیب این گوشی بهره گیری از تراشه قدیمی اسنپدراگون 865 به جای اسنپدراگون 888 است. در مقایسه با اکسپریا 1 مارک 2 شاهد افزایش رم و حافظه داخلی هستیم و این گوشی از 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. اما از نظر دیگر مشخصات، تقریبا تفاوتی بین آن ها دیده نمی گردد. این یعنی همچنان شاهد نمایشگر اولد 6.5 اینجی، دوربین سه گانه 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی هستیم. البته بر خلاف اکسپریا 1 مارک 2، گوشی اکسپریا پرو از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی نماید.

این گوشی از پورت micro-HDMI بهره می برد و به همین خاطر کاربران برای دوربین حرفه ای خود می توانند از این گوشی به عنوان مانیتور استفاده نمایند. همچنین نباید ارتباط کابل USB بین این گوشی و دوربین آلفا 7S مارک 3 را از قلم بیندازیم که منجر به افزایش سرعت انتقال عکس ها می گردد. سونی اعلام نموده که این گوشی برای فناوری 5G از امواج میلی متری و فرکانس های زیر 6 گیگاهرتز پشتیبانی می نماید.

از دیگر ویژگی ها می توانیم به جک هدفون، دکمه اختصاصی برای تعریف میان بر، مقاومت در برابر نفوذ آب، اسپیکرهای استریو و اندروید 10 اشاره کنیم. لازم به ذکر است اندروید 11 حدود 5 ماه قبل رسما ارائه شده ولی این گوشی از نسخه قبلی اندروید بهره می برد.

آیا داشتن کابل micro-HDMI ارزش پرداختن 2500 دلار را دارد؟ باید بگوییم که در این زمینه دانگل ها و کابل های ارزان قیمتی وجود دارند. همچنین بعضی مانیتورهای باکیفیت مناسب دوربین ها با قیمت زیر 600 دلار راهی بازار شده اند که البته مانیتور 4K مختص دوربین ها بسیار کمیاب محسوب می گردد. همچنین ناگفته نماند که در جعبه این گوشی کابل مخصوص HDMI قرار ندارد و کاربران باید این کابل را به طور جداگانه خریداری نمایند.

در هر صورت اگرچه سونی با عرضه اکسپریا پرو تولیدنمایندگان محتوا را هدف قرار داده، ولی در هر صورت نمی توان قیمت بسیار بالای این گوشی، تراشه قدیمی و نسخه قدیمی اندروید را نادیده نگرفت. شما چه فکر می کنید؟ آیا کاربران زیادی حاضر هستند 2500 دلار برای خرید این گوشی هزینه نمایند؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

  • 5 کار که سونی در سال 2021 باید انجام دهد

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1654

به "سونی اکسپریا پرو با قیمت 2500 دلار معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی اکسپریا پرو با قیمت 2500 دلار معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید