سیمئونه: بازی کردن فلیکس در جام حذفی به معنای تنبیه او نیست، لئونسا در خانه خطرناک است

به گزارش اخذ ویزا، دیه گو سیمئونه در آستانه بازی تیمش در جام حذفی اسپانیا از مهاجم پرتغالی تیمش حرف زد.

سیمئونه: بازی کردن فلیکس در جام حذفی به معنای تنبیه او نیست، لئونسا در خانه خطرناک است

جهت دریافت خدمات نقاشی کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، دیه گو سیمئونه در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل لئونسا در جام حذفی اسپانیا از اهمیت ژائو فلیکس، مهاجم پرتغالی تیم مادریدی سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید در این باره گفت: علاقه ندارم این تصور ایجاد گردد که بازی دادن به ژائو فلیکس در این ملاقات به مثابه تنبیه او خواهد بود. ممکن است از هر بازیکنی خواسته گردد تا در میدان حضور یابد و این تنبیه یا مجازات نیست. حضور در هر بازی در ترکیب اتلتیکو مادرید یک رویاست و امیدوارم هر کسی بازی می نماید، بتواند در آن دقایق به بهترین شکل ممکن پیشرفت کند.مثل همواره، این رقابت ها تورنمنتی مهم برای همه تیم هاست و ما به مانند تمام جام ها مشتاقانه منتظر حضور در این ملاقات هستیم. لئونسا یک تیم بسیار قدرتمند در خانه است و باید مراقب باشیم.

او در ادامه اضافه کرد: احتمال جذب ادینسون کاوانی؟ تنها چیزی که من را نگران می نماید، جام حذفی است. ما روز به روز و بر اساس نتایج زندگی می کنیم. بازیکنانی وجود دارند که عضو اتلتیکو نیستند و من معمولا زیاد به این مسائل فکر نمی کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 718

به "سیمئونه: بازی کردن فلیکس در جام حذفی به معنای تنبیه او نیست، لئونسا در خانه خطرناک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: بازی کردن فلیکس در جام حذفی به معنای تنبیه او نیست، لئونسا در خانه خطرناک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید