شجاعی: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، بازی سختی برابر تیم ملی تایلند داریم

به گزارش اخذ ویزا، مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان ایران گفت: درست است که نتیجه را به چین تایپه واگذار کردیم اما از عملکرد بازیکنان ایران راضی هستم.

شجاعی: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، بازی سختی برابر تیم ملی تایلند داریم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران و به نقل ازسایت فدراسسیون والیبال، میر مصطفی شجاعی بعد از شکست سه بر یک ایران برابر چین تایپه در نخستین روز رقابت های قهرمانی زنان آسیا، گفت: بازی سختی مقابل یکی از بهترین تیم های آسیایی داشتیم و از قبل هم می دانستیم که میدان راحتی نخواهد بود. اگرچه نتیجه بازی به نفع ایران نشد اما از عملکرد بازیکنان راضی هستم چراکه در زمین خیلی کوشش کردند.

وی ادامه داد: همان طور که می دانید والیبال زنان ایران تا به حال رتبه ای بهتر از هشتمی در مسابقات قهرمانی آسیا کسب نکرده است و رسیدن به صندلی مطلوب این رشته احتیاج به زمان دارد. همین تیم سال گذشته هم دو بازی با چین تایپه داشت که یکی از آن ها در مسابقات باشگاه های آسیا بود و تایپه همه ملی پوشانش را در اختیار نداشت، اما بازهم همین نتیجه به دست آمد.

مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان ایران با اشاره به کمبود فرصت پیش از اعزام به این رقابت ها بیان کرد: متاسفانه فرصت کم باعث شد نتوانیم آنچنان که باید و شاید مسابقات تداراکاتی برگزار کنیم و همین موضوع خیلی روی عملکرد تیم تاثیر منفی داشت.

شجاعی در سرانجام گفت: فردا مقابل تیم سخت تری هم بازی داریم. تایلند تیم باکلاس و سطح بالایی است که یکی از مدعیان این رقابت ها هم محسوب می گردد. امیدواریم که در ادامه رقابت ها شاهد نتایج بهتری باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 601

به "شجاعی: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، بازی سختی برابر تیم ملی تایلند داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعی: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، بازی سختی برابر تیم ملی تایلند داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید