صمیمی: با آغاز طوفانی تایلند را زمین گیر کردیم، زلزله تبدیل به یک شوخی شده است!

به گزارش اخذ ویزا، دروازه بان تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: خوشبختانه با آغاز طوفانی که مقابل تایلند داشتیم این تیم را زمین گیر کردیم.

صمیمی: با آغاز طوفانی تایلند را زمین گیر کردیم، زلزله تبدیل به یک شوخی شده است!

با ارزانترین تور تایلند از تهران به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

علیرضا صمیمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران خبرنگاران پویا، درباره رجحان پُر گل 9 بر یک تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل تایلند و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا گفت: خدا را شکر بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و فقط از بازی برد با اختلاف زیاد می خواستیم. ما چند ماه پیش این تیم را در بازی های داخل سالن با 10 گل شکست داده بودیم و می دانستیم چطور می توانیم به این تیم ضربه بزنیم.

وی ادامه داد: کادرفنی تیم ملی به خوبی تایلند را بررسی نموده بود و بچه ها هم این دستورات را در زمین اجرا کردند. خوشبختانه در این ملاقات توانستیم با یک آغاز طوفانی در همان ابتدای بازی تایلند را زمین گیر کنیم و چهار گل به این تیم بزنیم. در هر صورت جلوی تیمی مثل ایران با چهار گل عقب افتادن خیلی سخت است و شاید تیم های بزرگ جهان هم نتوانند دیگر به بازی برگردند، چه برسد به تایلند. ما نشان دادیم که ایران هستیم و تنها هدف مان قهرمانی آسیاست و بی خود نیست که در رده پنجم جهان هستیم. خوشبختانه با یک بازی منطقی و سراسر هجومی توانستیم نتیجه خوبی را رقم بزنیم و یک شوک را به مسابقات وارد کنیم. شاید سایر تیم ها پیروزی ایران را در این مسابقه تصور می کردند، اما نه با این اختلاف. این بازی به تیم های آسیایی نشان داد خیلی کار دارند تا به ایران برسند.

دروازه بان تیم ملی فوتسال درباره اینکه گفته می گردد شرایط غذا بازیکنان را بسیار اذیت می نماید، گفت: شرایط غذا در روزهای اول خیلی بچه ها را اذیت کرد، اما خوشبختانه سرپرست تیم ملی یک رستوران ایرانی را پیدا نموده است و دو روزی است که شرایط خوب شده. در چند روز اول خیلی اذیت شدیم و واقعاً نمی شد غذاها را نگاه کرد، چه برسد به اینکه بخوریم.

صمیمی در خصوص زلزله هایی که در کشور چین تایپه رخ می دهد، توضیح داد: در روز چند بار از اتاق های مان به خاطر زلزله خارج می شویم و بعد از چند دقیقه دوباره برمی گردیم. تقریباً این موضوع برای ما شبیه به عادت شده است. تا به امروز به جز یک بار که زلزله خیلی جدی و وحشتناک بود، اتفاق خاصی رخ نداده و تقریباً این موضوع تبدیل به یک شوخی برای ما شده است.

وی درباره ملاقات مرحله نیمه نهایی تیم ملی کشورمان مقابل ازبکستان گفت: ما تجربه بازی با ازبکستان را داریم و در بازی های دوره گذشته با آنها در فینال بازی کردیم. آنها تیم خوبی هستند، اما ما تجربه بیشتری داریم و هدف مان فقط قهرمانی در این مسابقات است. به امید خدا در این بازی هم می رویم تا با تمرکز بالا و بازی منطقی ازبکستان را شکست دهیم و راهی فینال شویم. امیدواریم بهترین عملکرد را در این بازی داشته باشیم و بدون مصدوم و محروم به فینال برسیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 677

به "صمیمی: با آغاز طوفانی تایلند را زمین گیر کردیم، زلزله تبدیل به یک شوخی شده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صمیمی: با آغاز طوفانی تایلند را زمین گیر کردیم، زلزله تبدیل به یک شوخی شده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید