طعنه جالب هالند به پدرش: یک قهرمانی بیشتر!

به گزارش اخذ ویزا، آلف-اینگه هالند بین سال های 2000 تا 2003 سه فصل را در سیتی گذراند. در فصل اول حضور او، آبی ها به دسته پایین تر سقوط کردند و در دو سال بعدی هم به علت مصدومیت زانو به ندرت در ترکیب تیم نهاده شد.

طعنه جالب هالند به پدرش: یک قهرمانی بیشتر!

از آن موقع، سیتی به شدت تغییر نموده و دیروز پنجمین جامش در شش فصل اخیر را بالای سر برد. در مقابل، ارلینگ پسر آلف-اینگه در اولین فصل حضورش در لیگ برتر درخشیده و به آبی پوشان یاری نموده تا جام قهرمانی را به دست بیاورند. ارلینگ بعد از گرفتن مدال قهرمانی نتوانست مقاومت کند و با پدرش شوخی کرد.

او گفت: ما با هم از این افتخار لذت می بریم، همه خانواده به ویژه بابا. این چیزی نیست که هر روز تجربه کنی، برای همین باید از آن لذت ببریم.

ارلینگ هالند ادامه داد: حالا بالاخره می توانم بگویم یک بار بیشتر از او لیگ برتر را برده ام!

آلف-اینگه در تمام مدت حرفه ارلینگ، در کنار پسرش بوده و موقعی که ارلینگ برای گرفتن مدال بالا می رفت، از او فیلم می گرفت و بعد هم که جام را دادند، دو نفری در زمین و کنار هم جشن گرفتند و شادی کردند.

البته این پدر و پسر ممکن است در آینده نزدیک، جشن های بیشتری در کنار هم داشته باشند، چون سیتی در فینال جام حذفی با یونایتد و در فینال لیگ قهرمانان با اینتر روبرو می گردد و بخت بردن سه گانه را دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 2 خرداد 1402 بروزرسانی: 2 خرداد 1402 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2434

به "طعنه جالب هالند به پدرش: یک قهرمانی بیشتر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه جالب هالند به پدرش: یک قهرمانی بیشتر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید