صندلی نساجی مازندران در لیگ برتر فوتبال بد نیست

به گزارش اخذ ویزا، به گزارش خبرنگاران، نساجی مازندران پس از دیدار جام حذفی برابر سپاهان، باید خاتمه هفته جاری در لیگ نیز به مصاف این تیم برود. فرشاد فرجی مدافع راست قرمزپوشان نساجی مازندران در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه دیدار برابر سپاهان واقعا بازی سختی بود. زیرا این تیم با حضور امیر قلعه نویی نسبت به سال های گذشته متحول شده و در هر دو جام جزو مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می گردد گفت: ما می دانستیم که سپاهانی ها با توجه به خریدهای میلیاردی که در ابتدای فصل داشته، در این مسابقه به دنبال کسب بهترین نتیجه هستند تا به مراحل بالاتر صعود نمایند ولی با این وجود کادرفنی ما هم بررسی خیلی خوبی از تیم حریف انجام داده و نقاط ضعف و قوت شان را به بازیکنان گوشزد نموده بود که خدارا شکر توانستیم بازی خوبی انجام داده و 120 دقیقه رقابت پایاپایی را با سپاهان انجام دهیم ولی در ضربات پنالتی نتیجه را واگذار کنیم.

صندلی نساجی مازندران در لیگ برتر فوتبال بد نیست

موقعیت های خوبی را هم در طول 120 دقیقه از دست دادید؟

بله، واقعا در طول 120 دقیقه موقعیت های گل ما بیشتر از حریف بود و همین موضوع می تواند نوید روزهای خوبی را به طرفداران بدهد.همانطور که در ابتدای فصل گفتم، نساجی هفته به هفته بهتر خواهد شد زیرا بازیکنان از تیم های مختلف به این تیم آمده و برای هماهنگ شدن با یکدیگر و همچنین تفکرات کادرفنی احتیاج به زمان بیشتری دارند.

و در نهایت در ضربات پنالتی شکست خوردید

خوب پنالتی همواره پنجاه - پنجاه است و هیچ تیمی نمی تواند در ضربات پنالتی خود را از پیش برنده بداند. حتما شما دیده اید که حتی بزرگترین بازیکنان جهان هم پنالتی خود را خراب نموده اند و به اعتقاد من برتری در ضربات پنالتی تنها به شانس مربوط می گردد.

آیا شکست برابر سپاهان را فراموش نموده اید؟

با سرانجام دیدار جام حذفی برابر سپاهان دیگر به آن بازی فکر نمی کنیم و تمام تمرکز خودمان را معطوف مسابقه لیگ نموده ایم زیرا به هر حال بازی لیگ برای ما و طرفداران مان که پس از 24 سال به سطح اول فوتبال کشور رسیده ایم خیلی مهمتر است. طی چند روز گذشته کادرفنی با نشان دادن فیلم بازی های سپاهان دوباره نقاط ضعف و قوت این تیم را برای بازیکنان توضیح دادند و تمرینات را براساس آن پیگیری می کنیم.

نظرت در مورد بازی برابر سپاهان در لیگ چیست؟

قطعا شرایط لیگ با جام حذفی متفاوت است و ما با تمام توان به دنبال کسب امتیاز در بازی برابر سپاهان خواهیم بود و شک نداشته باشید که بازی به مراتب بهتری را نسبت به بازی حذفی مقابل این تیم انجام خواهیم داد تا با کسب امتیاز بتوانیم دل طرفداران مان را شاد کنیم.

پس از بازی برابر سایپا طرفداران نساجی با انتقاد از شیوه بازی تیم، معتقد بودند که صندلی تیم شان در جدول چندان مناسب نیست، نظر شما چیست؟

به نظر من صندلی نساجی در این مقطع از فصل و با قرعه سختی که با آن روبرو شده، صندلی بدی نیست، البته می توانست خیلی بهتر از این هم باشد، به طوری که اگر اشتباهات داوری گریبان تیم ما را نمی گرفت، می توانستیم جزو پنج تیم بالای جدول باشیم. من این را به عنوان بهانه نمی گویم زیرا چیزی است که همه می دانند و کارشناسان داوری به آن پرداخته اند ولی از همین جا به طرفداران نساجی قول می دهم که با وجود اینکه هدف اول همه اعضای باشگاه حفظ سهیمه و تثبیت صندلی تیم است ولی به لطف خدا در سرانجام فصل صندلی مان در جدول بهتر هم خواهد شد.

به عنوان یک قائمشهری، چه انتظاری از طرفداران نساجی دارید؟

همه طرفداران در تمام جهان از تیم شان انتظار دارند که بهترین نتیجه را کسب نمایند و این یک موضوع خیلی پیچیده ای نیست ولی به هر حال من هم به عنوان یک قائمشهری از همشهری و هم استانی هایم می خواهم که به مانند همیشه از تیم خودشان حمایت نمایند زیرا با حمایت آنها هر چیزی امکانپذیر است. سال گذشته زمانی که جواد نکونام به نساجی آمد، فکر می کنم خوشبین ترین طرفدار این تیم هم فکر نمی کرد که در سرانجام فصل برای صعود به لیگ برتر جشن بگیرد ولی همه دیدند که با صبر طرفداران و کوشش بازیکنان و کادرفنی این تیم به لیگ برتر صعود کند، پس اگر طرفداران باز هم با صبر به تفکرات آقای نکونام اعتماد نمایند، باز هم می توانند موفقیت دیگری را جشن بگیرند.

حرف سرانجامی

در سرانجام از همه طرفداران مان که در سرما و گرما از تیم خودشان حمایت می نمایند، تشکر می کنم و امیدوارم روزی برسد که با هم ایستادن در سکوی نخست فوتبال ایران را جشن بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 69

به "صندلی نساجی مازندران در لیگ برتر فوتبال بد نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندلی نساجی مازندران در لیگ برتر فوتبال بد نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید