طغیان سیرین کور یک خودرو و زوج سرنشین آن را با خود برد

به گزارش اخذ ویزا، طغیان رودخانه فصلی موجب مرگ یک زوج در رودخانه سیرین کور راسک در استان سیستان و بلوچستان شد که قصد داشتند با خودرو از رودخانه عبور کنند.

طغیان سیرین کور یک خودرو و زوج سرنشین آن را با خود برد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، یک زن و مرد در طغیان رودخانه فصلی سیرین کور نزدیک جکیگور جان خود را از دست دادند. این زوج به نام های مندوست آسکانی فرزند کینگی 69 ساله و زمرد کوهی فرزند محمد 50 ساله بر اثر طغیان رودخانه سیرین کور حدفاصل راسک و جکیگور جان خود را از دست دادند. این زن و مرد قصد عبور از رودخانه را داشتند و با خودرو به آب زده بودند که بعد از افتادن در یک چاله راننده کنترل خودرو را از دست داد و آب خودرو و سرنشینان آن را با خود برد.

آخرین میزان بارندگی شهرستان راسک تا به امروز در پیشین 42 میلیمتر، جکیگور 34 و راسک 9 میلیمتر باران باریده و موجب طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی معابر شده است. مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: همزمانی جریانات مونسون و تأثیر کم فشاری دریایی بر نیمه جنوبی استان سبب شد تا در شبانه روز گذشته آسمان 20 نقطه استان بارانی شود.

محسن حیدری اظهار کرد: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی بیشترین بارش ها از ایستگاه های حومه سراوان گزارش شده است به طوریکه میزان بارش های هشت ایستگاه این حوضه 10 میلی متر بوده است. به طور کلی این سامانه تا به امروز در شهرستان های چابهار، قصرقند، راسک، سراوان، سیب سوران و مهرستان فعالیت داشته است.

بر اساس خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی همچنان تا روزیکشنبه شرایط برای بارش های همرفتی در نیمه جنوبی، سواحل و جنوب شرق ادامه دارد. پیش بینی می شود شدت بارش ها مربوط به روزهای شنبه و یکشنبه باشد و در نتیجه این بارندگی ها در برخی مناطق مخاطراتی مانند جاری شدن سیلاب، طغیان رودخانه های محلی، آبگرفتگی معابر، وقوع صاعقه و تندباد لحظه ای و بارش تگرگ روی دهد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1171

به "طغیان سیرین کور یک خودرو و زوج سرنشین آن را با خود برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طغیان سیرین کور یک خودرو و زوج سرنشین آن را با خود برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید