طوفان با سرعت 85 کیلومتر بر ساعت تهران را درنوردید

به گزارش اخذ ویزا، طوفان با سرعت 85 کیلومتر بر ساعت همراه با گرد و خاک امشب تهران را درنوردید.

طوفان با سرعت 85 کیلومتر بر ساعت تهران را درنوردید

طوفان با آذرخش از منطقه ها جنوبی تهران شروع و به سرعت بیشتر منطقه ها مرکز را دربر گرفت و در بعضی نقاط نیز همراه با بارش های سیل آسا شد.

تا به امروز گزارشی از اندازه خسارت های این طوفان اعلام نشده، اما این پدیده جوی با سرعتی بیشتر از شب گذشته وزیدن گرفت و با توجه به شدت فعالیت سامانه بارشی، رگبار و رعدوبرق ، آب گرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها پیش بینی می گردد.

این سامانه ناپایدار علاوه بر تهران، شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، البرز، گیلان، دامنه های البرز در استان مازندران به ویژه منطقه ها شرقی، استان گلستان، شمال سمنان و خراسان شمالی را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

سخنگوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ساعاتی پیش براساس داده های اداره کل هواشناسی، طوفان با سرعت 85 کیلومتر بر ساعت را پیش بینی و به شهروندان هشدارهای لازم را داده بود.

سخنگوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به شهروندان توصیه کرد قبل از خروج طولانی مدت از منزل پیش بینی آب و هوا را آنالیز نمایند و جعبه یاری های اولیه را همیشه در منزل آماده داشته باشند.

وی بعلاوه از شهروندان خواست هنگام وقوع طوفان در یک ساختمان پناه بگیرند و در صورت حضور در خودرو اگر امکان خارج شدن و پناه گرفتن در نقطه امن ایجاد شد، خود را به سرعت به منطقه امن برسانند.

منبع: کجارو / ایرنا
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2193

به "طوفان با سرعت 85 کیلومتر بر ساعت تهران را درنوردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طوفان با سرعت 85 کیلومتر بر ساعت تهران را درنوردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید