فاجعه یک قرارداد قرضی در استقلال

به گزارش اخذ ویزا، استقلال در تابستان مهدی قایدی ستاره سابق خود را که فوتبال امارات رفته بود، با مبلغ یک میلیون درهم و به صورت قرضی دوباره به تیم خودش اضافه کرد. قایدی که ستاره این فصل تیمش بوده، بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل تقریبا ناموفق در امارات، دوباره به ایران برگشت و پیراهن استقلال را به تن کرد. باشگاه استقلال که به شدت درگیر مسائل مالی و حواشی مختلفی است و در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا هم قرار گرفته، تا به امروز نتوانسته مبلغ رضایتنامه قایدی را به باشگاه اماراتی پرداخت کند و همین موضوع هم برای آن ها دردسرساز شد.

فاجعه یک قرارداد قرضی در استقلال

مدیران استقلال در چند نوبت با مدیران الاهلی مذاکره کردند تا بتوانند از آن ها برای پرداخت رضایتنامه قایدی وقت بگیرند. حتی مهدی قایدی مدعی شد که خودش شخصا با مدیران الاهلی تماس گرفت تا آن ها از استقلال شکایت نکنند. موضوعی که البته کارساز نبود و طبق شنیده های ما از منابع موثق، باشگاه شباب الاهلی امارات هم از استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده است. اینکه قایدی در چه تاریخی با مدیران شباب الاهلی مذاکره کرده و از آن ها وقت گرفته، تعیین نیست، ولی چند روز قبل مدیران این باشگاه اماراتی از استقلالی ها شکایت کردند و پرونده جدیدی به پرونده های باشگاه استقلال اضافه شد.

در واقع آبی ها در حال حاضر دو پرونده باز در فیفا و ای اف سی دارند و حتی اگر می توانستند پول استراماچونی را پرداخت کنند، به دلیل شکایت باشگاه شباب الاهلی شانسی برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا نداشتند. خیلی ها فکر می کردند پرونده استراماچونی و بدهی به این مربی ایتالیایی تنها مشکل استقلال در راه آسیایی شدن بود، ولی واقعیت چیز دیگری است و باشگاه سابق قایدی هم یکی از طلبکاران سفت و سخت باشگاه استقلال به شمار میرود. ماجرا وقتی عجیب می شود که بدانید، استقلال حالا به غیر از مبلغ یک میلیون درهمی که از قبل توافق شده بود، جریمه زیادی هم باید به باشگاه شباب الاهلی پرداخت کند.

آنطور که مدیران قبلی استقلال و مدیران الاهلی توافق کرده بودند، به ازای هر ماه دیرکرد در پرداخت مبلغ رضایتنامه قایدی، باشگاه استقلال باید 10 درصد پول رضایتنامه را به باشگاه اماراتی بپردازد. اتفاقی بسیار عجیب که حالا دودش به چشم باشگاه استقلال و هوادارانش خواهد رفت و این بدهی سنگین هم به بدهی های قبلی این باشگاه اضافه شده است. در واقع هرچقدر مدیران استقلال پرداخت پول رضایتنامه قایدی را به تاخیر بیندازند، باید مبلغ بیشتری را به باشگاه شباب الاهلی پرداخت کنند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 17 فروردین 1402 بروزرسانی: 17 فروردین 1402 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2416

به "فاجعه یک قرارداد قرضی در استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاجعه یک قرارداد قرضی در استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید