فارس، پرواز مستقیم فرودگاه لارستان به پایتخت عمان برقرار می گردد

به گزارش اخذ ویزا، مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان از برقراری پرواز به پایتخت کشور عمان از فرودگاه این شهرستان اطلاع داد.

فارس، پرواز مستقیم فرودگاه لارستان به پایتخت عمان برقرار می گردد

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

امین الله صولتی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در لارستان، با اشاره به اینکه با توجه به احتیاج و ظرفیت منطقه جنوب کشور و در راستای خدمت رسانی به مردم با پیگیری های مستمرجهت پروازی جدید به مقصد مسقط پایتخت کشور عمان از این فرودگاه برقرار می گردد، گفت: از 7 شهریورماه سال جاری پرواز مسقط - لار - مسقط که یکی از خواسته های سالیان اخیر مردم منطقه بوده است، محقق می گردد.

وی اضافه نمود: این پرواز در روز چهارشنبه هر هفته در ساعت 14:45 ورود و 15:45 خروج توسط شرکت هواپیمایی کیش ایر برقرار می گردد.

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان توضیح داد: بنا به اعلام این شرکت پرواز جهت دبی - لار - دبی نیز با یک هفته تعویق از 29 مرداد ماه انجام می گردد.

صولتی اعلام کرد: با آغاز فعالیت شرکت هواپیمایی کیش ایر علاوه بر افزایش پروازهای فرودگاه لارستان از 30 به 36 پرواز رفت و برگشت در هفته، جهتهای پروازی این فرودگاه از 6 به7 جهت افزایش می یابد.

وی کرد: به طور کلی جهتهای پروازی فرودگاه لارستان از این پس به مقاصد دبی، شارجه، قطر، کویت، مسقط، تهران و اهواز خواهد بود.

ز

منبع: تسنیم
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 529

به "فارس، پرواز مستقیم فرودگاه لارستان به پایتخت عمان برقرار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس، پرواز مستقیم فرودگاه لارستان به پایتخت عمان برقرار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید