قهرمانی شهرداری گرگان در لیگ بسکتبال

به گزارش اخذ ویزا، تیم بسکتبال شهرداری گرگان با پیروزی 95 بر 88 مقابل ذوب آهن اصفهان در بازی چهارم فینال برای دومین سال متوالی به عنوان قهرمانی لیگ برتر رسید.

قهرمانی شهرداری گرگان در لیگ بسکتبال

شهرداری با وجود برتری قاطع در بازی سوم، در کوارتر نخست این بازی با احتیاط عمل کرد و نتیجه این کوارتر 15 بر 15 شد. شاگردان مهران حاتمی در کوارتر دوم 29 بر 18 برنده شدند تا دو تیم در انتها نیمه نخست در امتیاز 43 بر 34 به سود گرگان به رختکن بروند.

نیمه دوم با اعتراض مسئولان تیم ذوب آهن به تعداد تماشاگران گرکانی با حدود 20 دقیقه تأخیر شروع شد و نکته جالب اینکه در شروع نیمه دوم، تماشاگران گرگان به شدت، تیم حریف را تشویق کردند. تماشاگران زیادی هم پشت درهای بسته سالن فدراسیون بسکتبال، منتظر اجازه ورود بودند.

ذوب آهن در کوارتر سوم با حملات موثرتر خود به جریان بازی برگشت، ضمن اینکه در تیم شهرداری هم بار امتیازگیری بر دوش پری پتی و محمد جمشیدی بود. کوارتر سوم با حساب 23 بر 19 به سود اصفهانی ها تمام شد.

با نزدیک شدن امتیازات، حساسیت های کوارتر چهارم، دوچندان شد. حامد حدادی، ستاره ملی پوش بسکتبال ایران نیز در این کوارتر به سالن آمد، گزارشگر بازی نیز در زمان مرده بازی از حدادی خواست تا با او عکس یادگاری بگیرد.

سجاد مشایخی و ارسلان کاظمی تمام تلاش خود را کردند تا برای ذوب آهن امتیاز بگیرند ولی حریف همکاری مهلک جمشیدی و پتی نشدند.

کوارتر چهارم با حساب 33 بر 31 و بازی با حساب 95 بر 88 به سود شهرداری گرگان تمام شد.

منبع: فرارو
انتشار: 31 خرداد 1401 بروزرسانی: 31 خرداد 1401 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2259

به "قهرمانی شهرداری گرگان در لیگ بسکتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی شهرداری گرگان در لیگ بسکتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید